Не се отказва толкова лесно

3 1 0
                                    

Най-накрая сме пред дирекцията.Ужас!След часовете с майка ми щяхме да разкрием какво е съдържанието на листа,но май плана ще се промени.Влизаме вътре и виждам директора,седящ зад бюрото си,изненадан от посещението ни.

-Госпожо Рейкас,какво ви води тук?

-Водя ви тези двамата за неетично поведение.

-Добре,благодаря ви,може да си вървите.-казва директора и госпожата излиза от кабинета му.

-Така вие двамата какви сте ги забъркали?

-Вижте станала е някаква грешка.Ние всъщност нищо не сме направили.Аз казах нещо,Мел също и това е,но не е нищо което би могло да урони престижа на тази така уважавана гимназия.

-Хмм... така ли?

-Да,ние всъщност сми приятели.

-Джак какви ги дрънкаш?

-Е как не сме ли приятели?

-Ама ти...-той ме прикъсва като ме сритва,така че директора не ни вижда.-Да,до някъде.

-Вижте и двамата сте ми ясни.Харесвате се,но не знам защо го показвате по този начин.

-Ааааа.....да,да,да.....точно така харесваме се и това е начия начин да го покажем,много сте прозорлив господин директор.

-Аммм...да,разбира се,той е ..... да падам си по него.-казвам с престорена усмивка.Ужас не мога да повярвам на какво се подлагам.

-Добре,вижте,ще ви направя услуга и няма да казвам на вашите,но ако още един път ви видя в кабинета ми заради подобно нещо ще ви изключа.

-Да,разбира се,благодаря ви.Няма да се повтори.-казвам супер радостна.

-Благодаря ви.-отговаря и Джак.

Двамата с Джак излизаме от кабинета на дируктора.Аз съм със широка усмивка на лицето.Подскачам по пътя към стаята следвана от Джак.

-Ей Мел,почакай.-провиква се,тъй като съм далеч от него.

-Какво?-спирам и го изчаквам да ме настигне

-Истина ли е това което каза?

-Кое?

-Че си падаш по мен.

-Джак,това беше за пред директора.А и ние се разделихме.Смисъл знаеш ни отношенията.

-Да и не искам да са такива.

-Е,малко късно за това.

-Виж знам че направих грешки и съжалявам за което.

-Дали?

-Да.-казва и ме хваща за ръцете.

-Съжалявам Джак.-казвам и се отдръпвам от него.-Сега съм с друг.Ти си минало.

-Дай ми още един шанс.

-Това....няма как да стане.Обичам Джейк и искам да съм с него.

-И това е края?

-Да.

-Добре,ами ако....

-Не Джак.Казах ти,всичко свърши.

-Моля те Мел.

-Махни се.-казвам,но той ме придърпва към себе си и ме целува.

ПромянатаWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu