Отиваме на някакво място,на което за първи път отивам.Невероятно е!Тъмно е,небето е обсипано с милиони звезди.Вървим,вървим и стигаме до някакъв парк,има малки цветенца,които свтят в тъмното.Има такива цветя?Невероятно е.
-Иха Джейк,супер е.Невероятно.Не знаех,че има такова място.
-Значи успях да те впечатля?
-Шегуваш ли се?Остави ме без думи.
-Радвам се.-казва и се усмихва.О БОЖЕ!ТОЙ Е НЕВЕРОЯТЕН!Най-сладкото момче на света.Искам го само за себе си.Гледаме се и той се навежда към мен,но точно в този момент телефона ми звънва.Край ще убия този,който ме прекъсна.Тифани,ама разбира се,кой друг?
-Ало?-казва.
-Какво искаш?
-Къде си?
-Оххх Тифани какво искаш?
-Със Кас ислезнахме и ако искаш може да се видим.
-Не благодаря.
-Айде де кажи,къде сте?
-Ами честно казано не знам.
-Как така.
-Ами някакъв парк със...неонови...цветя ли не знам,абе супер красиво е.
-Ааааа това го знам,идваме след малко.-казва и затваря.
-Тифани и Кас идват.-съобщавам.
-Окей,ела да ги почакаме.-казва и посочва една пейка.Аз му кимам и сядам на пейката.Както си седим в мълчание забелязвам две момчета,държащи бутилки бира в ръце и се смеят.О нееееее това са Джак и Шон.Е сега го загазих.Трябва бързо да се махна преди да са ме видели.Мисли Мелани,мисли.
-Амм Джейк...ам...пишка ми се.
-Дооообре.-погледжа ме въпросително.
-Ела с мен.
-Къде?-смее се.
-Амм някъде да пазиш някой да не ме види.
-Аааа...ааа...доообре.-казва и двамата ставаме и тръгваме някъде,когато чувам Джак.
-Мелани това ти ли си?-о не.shit.-Да ти си.
-Не те познавам.
-Айде бе.-казва и се приближава.
-Оффф махни се.-казвам,а той се приближава.
-Първо дай една целувчица.
-Ей приятел,чу я,разкарай се.-казва Джейк и го хваща за ръкава на якето.
-Пусни ме бе.-казва Джак и се отскубва.-Аааа това ли е новия?
-Не,няма нов.
-Е тогава защо ме заряза?
-Защото си кретен.-казвям,а Джейк гледа супер учудено.
-О да аз съм кретен.Нали беше влюбена в друг.Да не е тоя тука до мене?
-Казах ти не и се научи да говориш правилно.
-Какво ми каза?-пита раздразнено и ме хваща за гушата.
-Ей пусни я веднага.-казва Джейк и забива юмрук на Джак.Той пада в несвяс.В това време Шон бута Джейк,но той запазва равновесие и се нахвърля на Шон.След няколко секунди се появяват Кас и Тиф като Кас издърпва Джейк,а Тиф идва и ме прегръща.
YOU ARE READING
Промяната
RandomКак любовта може да промени човек?Ако искате да разберете запознайте се с Мелани и нейната любов.