Po całej sytuacji emocje spadały. Wolno. Uważałam z Dawidem. Miałam mu za złe jak mnie potraktował. Jednak zachował się jak gówniarz. Byłam trochę jego zabawką. Dostrzegam to po długim czasie. Czyli dzisiaj.
W petting bawiliśmy się dalej. Ale już nie tak często. Niestety zachorowałam. Ciężko zachorowałam.
Co raz częściej bolał mnie brzuch. Nie mogłam jeść i chudłam bardzo szybko. Po szkole spałam prawie cały czas,nie miałam na nic sił. Uczyłam się gorzej niż w pierwszy półroczu. Brakowało mi koncentracji i skupienia. Czułam pustke.
Był wf. Jak to ja,zawsze daje z siebie wszystko podcZas gry. Się nie obijam. Nagle poczułam się źle. Nie zwracałam na to szczególnej uwagi. Stwierdziłam że to po wfie.
Przebrałam się i poszłam do koleżanek na półpiętro. I w tedy się zaczęło. Nie mogłam oddychać. Czułam jak się duszę.prosiłam żeby nie wołali naucZyciela. Myślałam że mi przejdzie,ale się myliłam.
Jedna z dziewczyn pobiegła po polonistke. Zostałam zaprowadzona do pokoju nauczycielskiego. Tam zadzwonili po mamę.
Ze szkoły prosto pojechałam do szpitala. W samochodzie słyszałam tylko krzyki mamy o tym że nie jem,że się odchudzam,że wychudłam strasznie itp. Mało się odzywałam. Nie wiedziała czemu nie mogę jeść,nikomu nic nie mówiłam. Nie chciałam martwić. Ale to i tak wyszło.
Przed szpitalem,ledwo stałam na nogach. Byłam słaba. Nie czekałam w kolejce długo na przyjęcie. Gdy mnie ludzie zobaczyli ustąpili mi kolejki. Chyba serio tragicznie wyglądałam.
-zdjemij z siebie koszule i podejdź. - zrobiłam co kazał lekarz. Nie dostrzegałam swojego wychodzenia. Lekarz dziwnie na mnie spojrzał. Z żalem w oczach. Zbadał mnie i skierował na różne badania. Poszłam na pobranie krwi. Sama. Mama rozmawiał z lekarzem.
Tego dnia już nie wróciłam do szkoły. Mama była zmartwiona. Widziałam to w niej. Nic nie chciała powiedzieć co lekarz mówił.
Napisał do mnie Dawid.
-czemu nie było cię potem w szkole?
-źle się poczułam i pojechałam do szpitala
-i co mówił?
-nic mi nie chcąc powiedzieć
-Mhm :/
Pisaliśmy cały wieczór. Nie miałam siły się uczyć,więc nic innego mi nie zostało jak spanie i fb
CZYTASZ
SexFriends ¤NA FAKTACH¤
De TodoDwoje nie znajomych. Adrianna zaczyna naukę w gimnazjum. Tam poznaje Dawida,dla którego łamie wszystkie swoje zasady. Just friends?