Το επόμενο πρωί ήμουν αποφασισμένη να πάω να βρω τον Τζακ και τον Λόγκαν , έπρεπε να δώσω μια απάντηση στα ερωτήματα μου και αυτοί ίσως μπορούν. Καθώς προχωρούσα στο δρόμο ήρθε από δίπλα μου ο Ερικ σέρνοντας με από το χέρι με πήγε σε μια κρυψώνα πίσω από το σχολείο.
- Που πήγες χθες?
- Κάπου , εσένα τι σε νοιάζει?
- Με νοιάζει γιατί νομίζω ότι πήγες αλλού
- Σαν που δηλαδή?
- Δεν ξέρω για αυτό σε ρωτάω
- Πήγα να συναντηθώ με μια φίλη μου
- Νυχτιάτικα και στο δάσος ?
- Ναι τι πρόβλημα έχεις?
- Ανησυχώ
- Για μένα?
- Ναι
- Γιατί?
- Γιατί....
Ήρθε κατευθείαν ο Ζακ και μας διέκοψε , με χαιρέτησε , με πήρε από το χέρι και με έσυρε. Ο Ερικ έπιασε το άλλο μου χέρι και δε με άφηνε να φύγω . Ήμουνα το πιόνι τους , ο καθένας με έσερνε προς το μέρος του . Τους έσπρωξα και σηκώθηκα και έφυγα , αυτοί με κυνηγούσαν από πίσω αλλά δε μπορούσαν να με φτάσουν . Έτσι όπως έτρεχα έπεσα μπροστά σε ένα πολύ ψηλό και κάπως παχουλό αγόρι . Με κοίταξε με μια άγρια φάτσα που με φόβισε και άρχισε να με κυνηγάει. Είχα τρελαθεί με κυνηγούσαν ο Ζακ και ο Ερικ και είχα και από πάνω το τέρας της πεντάμορφης γιατί όντως έτσι έμοιαζε . Βρέθηκα σε αδιέξοδο και δεν ήξερα τι να κάνω , να σκαρφαλώσω δεν μπορούσα γιατί δεν είμαι αράχνη, να πετάξω δεν μπορούσα γιατί δεν είμαι νεράιδα , η μόνη λύση ήταν να τρέξω αλλά και πάλι δεν μπορούσα γιατί ήμουν περικυκλωμένη. Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας με μαύρα με άρπαξε και έφυγε. Με πήγε σε στο δάσος , η ταχύτητα του ήταν πιο μεγάλη και από μένα , μήπως είναι και αυτός βρικόλακας? Γύρισε και με κοίταξε , ήταν ένας άλλος μέσα στα μαύρα.
- Ποιος είσαι και τι θέλεις από μένα?
- Χάρηκα είμαι Λόγκαν
- Α εσύ είσαι ο Λόγκαν? Είμαι η Άλις
- Σε ξέρω αλλά εσύ από πού με ξέρεις?
- Ο Τζακ μου μίλησε για σένα
- Α ποιος άλλος
Ο Λογκαν ήταν πολύ πιο διαφορετικός από τον Τζακ . Έχει μακριά μαλλιά μαύρα και γαλάζια μάτια , ήταν πάρα πολύ ωραίος ενώ ο Τζακ έχει καστανά μαλλιά και μάτια και παντού στο σώμα του αλυσίδες αλλά είναι καλός , και οι δύο είναι καλοί.
DU LIEST GERADE
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampirgeschichtenΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..