Είχα πάει πια στα σύννεφα , έβλεπα από πάνω τον πόλεμο που είχε ξεσπάσει αλλά δεν μπορούσα να κάνω πια τίποτα. Μετά ήρθε η μαμά και ο μπαμπάς μου και με αγκάλιασαν , δεν πίστευα ότι τους έβλεπα αλλά μαζί με αυτούς είδα και έναν άγγελο να μας κοιτάει και να φεύγει. Το πρόσωπο του μου ήταν γνωστό, δεν πρόλαβα να τον δω και πολύ. Μετά γύρισα και συνέχισα να κοιτάω την μάχη, έκλαιγα για τα παιδιά , την Αμαντα, για τον θείο μου αλλά ήταν η μόνη λύση να ξεφύγουμε από τις συμφορές που θα ερχόταν.
Εκείνη την στιγμή άρχιζα να τα βλέπω όλα πολύ θολά και σκοτεινά σαν να ξανά πέθαινα και σε κάποια στιγμή σταμάτησα να βλέπω είχαν σκοτεινιάσει όλα τελείως. Άνοιξα τα μάτια και είδα ότι δεν είχα πεθάνει , μπορούσα να δω καθαρά, επίσης είχα πολύ δύναμη και έβγαλα τα καρφιά και τις αγκίδες από τα χέρια και τα πόδια μου. Οι άλλοι συνέχισαν μέχρι που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν να παλεύουν. Τότε με έπιασε αυτός ο φρικτός πόνος στην πλάτη και σε όλη την πλάτη. Μεταμορφωνόμουν, είδα το τατουάζ που είχε ολοκληρωθεί και τώρα θα έμενα έτσι για πάντα. Ούρλιαζα πάρα πολύ, τώρα ο πόνος ήταν αβάσταχτος , δεν μπορούσα να αντισταθώ και έγινα το τέρας, από το μεγάλο πόνο ήθελα να σκοτώσω κάποιον αλλά έτρεχα μέσα στο δωμάτιο σαν βολίδα. Ο Ερικ και ο Ζακ με κοιτούσαν, δε το πίστευαν ότι τελικά έζησα και είμαι πιο καλά από ποτέ, πιο δυνατή και ισχυρή και επικίνδυνη. Επίσης όλοι οι άλλοι με κοιτούσαν με ορθάνοιχτα μάτια σαν χάνοι σαν να μην είχαν δει τέτοιο πλάσμα στη ζωή τους.
Σταμάτησα να τρέχω τώρα πια ο πόνος είχε φύγει αλλά η δίψα μου για αίμα ήταν τεράστια. Γύρισα την πλάτη και τους κοίταξα κατάματα.
- Τι είσαι εσύ?
- Σας το είπα ότι είμαι τέρας και δε με πιστεύατε
- Πώς?
- Όπως έγινε και τώρα ας αρχίσει η μάχη έχω να πιω πολλούς, ποιος είναι πρώτος?
Όρμισε πρώτα ένας με μίσος και έχθρα αλλά τον καθάρισα με την πρώτη του έχωσα τον έριξα κάτω και τον δάγκωσα. Είχα γευτεί αίμα και ήθελα όλο και περισσότερο . μετά όρμισαν όλοι , ήταν πάρα πολλοί αλλά τους περισσότερους τους σκότωνα εύκολα. Πριν μου επιτεθούν άλλαξαν όλοι μορφή μαζί και ο Ερικ και ο Ζακ , οι άλλοι δε το πίστευαν ότι είναι λυκάνθρωποι και επιτέθηκαν σε όλους. Είχε μείνει αυτός που με απήγαγε και άλλοι δύο, πήγε να μου επιτεθεί αλλά τον σταμάτησα . έβαλα τα χέρια μου στο σώμα των δύο και τους ξερίζωσα την καρδιά μετά ήπια την μία καρδιά και την άλλη την έριξα. Τον κοίταξα στα μάτια και του είπα.
YOU ARE READING
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampireΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..