Ξύπνησα χαρούμενη και αναζωογονημένη, έβαλα το μαγιό και πήγα για μπάνιο. Η Αμαντα βρισκόταν ήδη, είχαν μπει οι άλλοι και εγώ έκατσα λίγο έξω στον ήλιο. Ο Ερικ βγήκε λίγο από τη θάλασσα και μου έκανε νόημα να μπω μέσα αλλά εγώ του χαμογέλασα. Όλη αυτήν η ιστορία με τον Λογκαν και την Σελενα με μπέρδεψε , ήθελα πάρα πολύ να μάθω τι θα έκανε αυτήν στον Λογκαν. Σηκώθηκα και πήγα να μπω στη θάλασσα η οποία ήταν πολύ κρύα. Μου έριχναν νερά και δε με άφηναν να μπω ήρεμα, ήρθε ο Ζακ και ο Ερικ να με τραβήξουν αλλά τους ξέφυγα, όπως γύρισα είδα να έρχεται ο Λογκαν μόνος του , με κοίταξε με ένα περίεργο και στενάχωρο βλέμμα που με έκανε να τον λυπηθώ πάρα πολύ, πήγα δίπλα του να του μιλήσω αλλά αυτός με απέφυγε. Τον έπιασα το χέρι και αυτός με έσπρωξε και έπεσα στην άμμο. Ο Ερικ βγήκε από τη θάλασσα νευριασμένος και θυμωμένος έτρεξε και με σήκωσε.
- Ποιο είναι το πρόβλημα σου ? γιατί την έριξες
- Εσύ ειδικά μη μιλάς
- Τι θες ρε?
- Να μη μιλάς
- Έτσι και τολμήσεις και την ξανά χτυπήσεις
- Θα κάνω ότι θέλω δε θα μου πεις εσύ
- Και βέβαια θα κάνω ότι θέλω
- Πρόσεχε πως μιλάς και τι κάνεις
- Αλλιώς τι?
Μόλις πρόλαβα και σηκώθηκα με ξανά έσπρωξε . Τότε τα πήρε και ο Ερικ και τον έριξε στην άμμο και άρχισε να τον βαράει. Πάλι έγινε διαμάχη μεταξύ τους, τους είχα βαρεθεί. Έτρεξα να τους σταματήσω αλλά ήταν ασταμάτητοι. Τους φώναζα και τότε σταμάτησε να παλεύει ο Ερικ, του έριξα ένα χαμόγελο λέγοντας του ότι όλα θα πάνε καλά και τον ευχαρίστησα που δε συνέχυσε. Ο Λογκαν του έριξε μία μπουνιά στο πάτωμα και σωριάστηκε, τον έριχνε και άλλες , ο Ερικ δε μπορούσε να αντισταθεί γιατί τον είχε παγιδεύσει. Έτρεξα και έσπρωξα τον Λογκαν έπεσε στην άμμο και μπήκα μπροστά από τον Ερικ.
- Τι σε έπιασε μου λες?
- Αλις κάνε άκρη πριν σε βλάψω και εσένα
- Όχι δεν φεύγω, δεν πρόκειται να σε αφήσω να κάνει κακό στους ανθρώπους που αγαπώ.
- Δεν ξέρεις τίποτα από αγάπη
- Και ξέρεις εσύ δηλαδή?
- Ναι
- Και ποια αγάπη σου έχει προκύψει?
- Εσύ
- Μα δε με αγαπάς πλέον
- Όχι σε αγαπάω και ποτέ δεν έπαψα να σε αγαπάω
- Πρέπει όμως να καταλάβεις ότι δε σε αγαπάω και ποτέ δε σε αγάπησα
- Όχι με αγάπησες αλλιώς δε θα πήγαινες ποτέ μαζί μου
- Τι πράγμα?- πετάχτηκε συνεχισμένος ο Ερικ
- Τίποτα δεν είναι λέει χαζομάρες.
- Τι έγινε?
- Δε σου τα είπε?
- Να μου πει τι?
- ότι όταν σε χώρισε πήγε μαζί μου, τα φτιάξαμε αν και για πολύ λίγο προλάβαμε να ιδωθούμε
- τι , δεν καταλαβαίνω
- είσαι και χαζός, ρε παραλίγο να κάνουμε έρωτα
- πως?
- Μην τον ακούς Ερικ δεν έγινε τίποτα τέτοιο
- Τι λέει Αλις ?
- Ψέματα
- Πως μπόρεσες και το έκανες?
- Δεν έκανα τίποτα, ψέματα λέει για να σε κάνει να με μισήσεις
Τον έπιασα το χέρι αλλά αυτός το τράβηξε αμέσως λες και δεν ήθελε να με αγγίξει ποτέ του. Έφυγε και με άφησε μόνη με τον Λογκαν . Ήμουν τόσο στεναχωρημένη που είχε γίνει όλη αυτή η σκηνή μπροστά σε όλα τα παιδιά. Ένα δάκρυ έτρεξε από το μάτι μου όσο σκεφτόμουν ότι έχασα για άλλη μια φορά τον Ερικ. Δεν θα άντεχα άλλον άμα δε θα τον είχα. Γύρισα προς τον Λογκαν και του έδωσα μια σφαλιάρα στο μάγουλο. Έφυγα να βρω τον Ερικ, πήγα στο δωμάτιο του αλλά δεν τον βρήκα, ούτε στο ξενοδοχείο ήταν. Γύρισα στην Αμαντα κλαμένη και δυστυχισμένη αναζητώντας την υποστήριξη της. Ούτε την Αμαντα βρήκα και τότε πήγα στο δωμάτιο μου να κλάψω με την ησυχία μου. Έκλαιγα για πολύ ώρα που ούτε καν δε την είχα μετρήσει. Βγήκα στην βεράντα κα είδα όλους τους άλλους να γελάνε και να τραγουδάνε. Τότε θυμήθηκα αυτό που είχα δει στα μάτια του Ερικ όταν τον είχα γνωρίσει: εμένα με τον Ερικ αγκαλιά στην παραλία να χαχανίζουμε. Σταμάτησα να κλαίω γιατί δεν ήμουν πια μωρό. Έστειλα μήνυμα στον Ιαν για να τσεκάρω ότι όλα θα ήταν καλά αλλά δε μου απάντησε.
ΟΥΠΣΣΣΣΣ!!!!!!!........ ΑΝΑΜΈΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
ESTÁS LEYENDO
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampirosΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..