49o κεφάλαιο

250 27 2
                                    

Δεν ήξερα άμα έπρεπε να πάω ή όχι, ήθελα αλλά φοβόμουν μαζί. Τα κορίτσια με πίεζαν να πάω αλλά εγώ ήθελα πρώτα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Η Εμμα επέμενε ότι είναι ο φύλακας άγγελος μου και πρέπει να είμαστε μαζί και η Αμαντα το λέει επειδή ταιριάζουμε. Η ώρα έφτανε και εγώ δεν είχα αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω, αν θέλω, βασικά ήθελα πολύ αλλά φοβόμουνα μη δω καμία Σελενα. Τελικά μετά από μεγάλη σκέψη αποφάσισα να πάω, ούτος συ άλλος είναι ακόμα το αγόρι μου, δεν έχουμε χωρίσει και δεν θέλω άλλο να τον πληγώνω. Έβαλα ένα πράσινο ζαφιρέ φόρεμα , μάζεψα δυο τούφες από τα μαλλιά μου και τις πήγα πίσω, έβαλα και κάτι κόκκινα παπούτσια που είχαν λίγο τακουνάκι και πήρα τηλέφωνο την Αμαντα και την Εμμα να δω άμα ήταν έτοιμες. Μετά από λίγο ήρθαν και οι δύο μαζί. Η Αμαντα φορούσε ένα γαλάζιο φόρεμα και τα μαλλιά της τα είχε κάνει μπούκλες και η Εμμα φορούσε μία άσπρη μπλούζα και μία κόκκινη φούστα με άσπρες μπαλαρίνες. Πήραμε η μία το χέρι της άλλης και πήγαμε.

- Είσαι πολύ όμορφη Αλις, για τον Ερικ στολίστηκες έτσι?- είπε η Εμμα

- Ευχαριστώ, και όχι Εμμα δεν ντύθηκα έτσι για τον Ερικ

- Και τότε για ποιον?

- Για μένα

- Καλά, πως και αποφάσισες να έρθεις?

- Ήθελα να περάσω ωραία αυτές τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού και δεν ήθελα να τον πληγώνω και άλλο.

- Καλά έκανες, πάω στοίχημα ότι σήμερα θα τα βρείτε

- Δεν ξέρω Εμμα και δεν είναι αυτός ο σκοπός μου

- Αλις παραδέξου το ότι τον θες κολασμένα, σαν τρελή- είπε κάπως εκνευρισμένα η Αμαντα

- Δεν το αρνούμαι αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε κάτι.

- Καλά εντάξει, τι του πήρες?

- Του πήρα ένα ρολόι πολύ ωραίο, εσείς?

- Εγώ του πήρα ένα πουκάμισο μαύρο γιατί του πάει πολύ το μαύρο- είπε η Αμαντα

- Εγώ πάλι του έφτιαξα ένα φυλακτό όπως έφτιαξα και σε εσάς από ένα για να σας φυλάει. – είπε η Εμμα και μας έδωσε κάτι χαριτωμένα βραχιόλια κόκκινα με πολλές χάντρες με πολλά χρώματα που φώτιζαν

- Ωραία είναι σε ευχαριστούμε, τι ιδιότητες έχουν?

- Πρώτον, βλέπετε τις χάντρες όταν η μπλε χάντρα φωτίσει σημαίνει ότι είστε ασφαλής , όταν η μαύρη φωτίσει σημαίνει ότι κάπου γύρω κυριεύει το κακό και όταν η κόκκινη φωτίσει σημαίνει ότι κάποιος πεθαίνει, λειτουργεί ανάλογα με τα συναισθήματα σας.

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερDove le storie prendono vita. Scoprilo ora