11ο κεφάλαιο

640 37 0
                                    

  Κοίταξα το ρολόι και ήταν 3 το μεσημέρι, δεν ήξερα αν ο θείος μου είχε συνειδητοποιήσει ότι έλειπα τόσες ώρες αλλά μάλλον όχι και καλύτερα. Εκεί που σκεφτόμουν ήρθε ένα μήνυμα που με τρόμαξε αφάνταστα. Έλεγα από μέσα μου να μην είναι ο Ερικ αλλά μόλις είδα ότι ήταν της Αμάντας μου έφυγε ένα βάρος αλλά και αναρωτήθηκα τι να ήθελε να μου πει. Το άνοιξα και το διάβασα.

Γιατί δεν ήρθες σήμερα ? ήσουν μαζί με τον Ερικ ? γιατί και αυτός έλειπε.

Της απάντησα.

Βασικά ήρθα αλλά άρχισε να με κυνηγάει ο Ερικ για να του πω τι είχε γίνει την ημέρα που σε είχαν απαγάγει οι μαύροι και τους ξέφυγα και μετά ....

Αμέσως μετά ήρθε το μήνυμα της .

Και μετά τι?

Της είπα

Θα σου πω αύριο , τα λέμε αύριο πάω να κάνω μπάνιο.

Μου απάντησε

Εντάξει.

Και σταματήσαμε να μιλάμε . Μπήκα για μπάνιο για να ηρεμήσω. Ήλπιζα να σταματήσω να σκέφτομαι άλλο το σημερινό γεγονός αλλά δεν έβγαινε από το μυαλό μου. Μόλις βγήκα από την μπανιέρα , άρχιζα να χτενίζω τα μαλλιά μου και έβαλα μια πρόχειρη μπλούζα και ένα παντελόνι. Στέγνωσα τα μαλλιά μου και ετοιμαζόμουν να ανοίξω την πόρτα για να πάω στο δωμάτιο αλλά ένας θόρυβος από το δωμάτιο με έκανε να μείνω εκεί που είμαι. Σταμάτησε για λίγο και μόλις ξανά πήγα να ανοίξω την πόρτα αυτός ο σπαστικός θόρυβος ξανά ακούστηκε. Εκεί ήταν που τα έκανα πάνω μου, αλλά παρά τον φόβο μου άνοιξα την πόρτα και μπήκα στο δωμάτιο όπου όλα ήταν στην εντέλεια , τίποτα δεν έλειπε και όλα ήταν όπως τα είχα αφήσει. Πήγα στο καθρέφτη του δωματίου μου να φτιάξω τα μαλλιά μου και μόλις κοίταξα είδα να στέκεται από πίσω μου ένας που έμοιαζε υπερβολικά με τον Λογκαν , τόσο πολύ που θα μπορούσε να είναι και ο ίδιος. Γύρισα και κοίταξα αλλά δεν υπήρχε κανένας , θα ήταν η διείσδυση μου μάλλον. Κατέβηκα κάτω αφού η ώρα ήταν 6 να φάω μεσημεριανό. Ο θείος μου καθόταν στο σαλόνι και όπως συνήθως διάβαζε την εφημερίδα του. Το χαιρέτησα και πήγα στην κουζίνα. Ήμουν τόσο πεινασμένη και περίμενα να υπάρχει κάτι καλό. Αλλά αντιθέτως το μόνο που είχε ήταν, γιαούρτι , τυρί, ψωμί και ντομάτα. Η κοιλιά μου γουργούριζε τόσο πολύ αλλά δεν είχα άλλη επιλογή και έφαγα τυρί με ντομάτα και ψωμί. Δεν είχα χορτάσει αν και δεν υπήρχε τίποτα άλλο στο ψυγείο. Ανέβηκα ξανά πάνω , μπήκα στο δωμάτιο και είδα αίματα κάτω στο πάτωμα, στο κρεβάτι που συνέχιζαν στο μπάνιο. Πήγα διστακτικά στο μπάνιο, άνοιξα την πόρτα και βρήκα μέσα ένα κορίτσι με μαύρα μαλλιά πεσμένο και παντού αίματα . πήγα κοντά της και της μετακίνησα τα μαλλιά της για να δω ποια είναι. Μόλις αντίκρισα ότι ήταν η Αμάντα ούρλιαξα . γύρισα και την ξανά κοίταξα , έβαλα τα χέρια στο πρόσωπο μου . Η γλώσσα μου ακούμπησε το ματωμένο πόδι της και τότε τα μάτια μου έγιναν κόκκινα και βγήκαν οι κυνόδοντες έξω. Ήμουν ασυγκράτητη , είχα πολύ καιρό να πιω αίμα και ο πόθος μου ήταν μεγάλος. Αλλά συγκρατήθηκα. Βγήκα από την τουαλέτα . Έπεσα κάτω και άρχιζα να κλαίω . ο θείος ήρθε μέσα και με αγκάλιασε , με ρώτησε τι είχα εγώ συνέχυσα να κλαίω , του έδειξα με το δάχτυλο μου χωρίς να κοιτάξω την μπανιέρα. Αυτός σηκώθηκε άνοιξε την πόρτα και μετά την έκλεισε ξανά. Μου είπε ότι δεν υπήρχε κανείς. Εγώ άνοιξα τα μάτια μου είδα το πάτωμα που ήταν πεντακάθαρο , ο θείος μου κατέβηκε κάτω και μου είπε αν χρειαστώ να τον φωνάξω . μόλις έφυγε σηκώθηκα άνοιξα την πόρτα του μπάνιου όπου ήταν και αυτό καθαρό. Πανικοβλήθηκα , άρχισα να βλέπω φαντάσματα. Κατέβηκα γρήγορα κάτω πήρα ένα ηρεμιστικό και ανέβηκα πάλι πάνω και ξάπλωσα να κοιμηθώ.

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερDonde viven las historias. Descúbrelo ahora