Την επεξεργαζόμουν για πολύ ώρα και προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε αυτήν με εμένα, τον θείο μου και να με ακολουθεί. Την κοίταξα ξανά αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τι να ήθελε από εμένα. Η μόνη λύση ήταν να την ρωτήσω και αυτό έκανα.
- Τι θέλεις από εμένα? – δεν μίλησε αλλά γύρισε με κοίταξε και γέλασε κοροιδευτικά.
- Τι νομίζεις ότι μπορεί να θέλω από εσένα?- επιτέλους μίλησε
- Δεν ξέρω για αυτό σε ρωτάω
- Αυτό που θέλω θα το πάρω τώρα
- Τι θέλεις?- με κοίταξε και μετά είπε
- Εκδίκηση
- Γιατί?
- Γιατί μου κατέστρεψες την ζωή μου, την οικογενειά μου , τα πάντα, ρωτά κιόλας?- με κοίταξε με ένα βαρύ και άγριο βλέμμα
- Μα τι σου έκανα?
- Κάτι φρηκτό που θα το πληρώσεις
- Δε καταλαβαίνω τίποτα
- Θα καταλάβεις σε λίγο.....
Γύρισε το κεφάλι κοίταξε τον άνδρα που κρατούσε τον θείο μου και του είπε κάτι. Μετά αυτός πήρε ένα ξύλο και το έφερε μπροστά από το κεφάλι του θείου μου. Εγώ ούρλιαξα και έτρεξα στο θείο, η Μπέλα με έπιασε από το χέρι και δεν με άφησε να πάω. Τράβηξα το χέρι μου αλλά μετά με πήρε από τα μαλλιά και με πέταξε πέρα. Έπεσα σε κάτι χόρτα όπου μερικά μπήκαν μέσα στο δέρμα μου και έκαναν πληγές. Τα αίματα έτρεχαν από τα χέρια, εκείνη την στιγμή πήγαν να μου επιτεθούν με δύο χοντρά ξύλα δύο άνδρες αλλά ακούστηκε ένας θόρυβος από τους θάμνους και γύρισαν. Μετά από λίγο εμφανίστηκε η Εμμα με τα παιδιά με βρήκαν και ήρθαν κοντά μου.
- Είσαι καλά?- με ρώτησε η Εμμα κοιτάζοντας με σε όλο το σώμα, δεν είχε προλάβει να δει τις γρατσουνιές με τα αίματα γιατί είχαν φύγει.
- Ναι, πως με βρήκατε?
- Είδα σε όραμα τον πόλεμο να αρχίζει, δεν έπρεπε να αρχίσει τόσο νωρίς αλλά σε αυτήν την κατάσταση δεν μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς.
- Τι να κάνουμε?
- Άρπαξε αυτό και εσείς παιδιά πάρτε τα όπλα σας ετοιμαστείτε , ο πόλεμος αρχίζει.
- Τι ακριβώς κάνουμε?- ρώτησα μαζί με την Αμαντα
- Κάντε ότι σας λέω, ελάτι γύρω μου και προφυλάξτε την Αλις και την πόρτα.
ESTÁS LEYENDO
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampirosΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..