44o κεφάλαιο

269 23 2
                                    

Αφού είχε νυχτώσει και όλοι είχαν πάει στα δωμάτια τους τότε και εγώ βρήκα την ευκαιρία να κατεβώ στην παραλία, η Αμαντα δεν είχε εμφανιστεί από το πρωί και ανησυχούσα. Η θάλασσα ήταν τόσο ωραία και βελούδινη που μου ερχόταν να βουτήξω. Πήρα τα πέδιλα στα πόδια και προχώρησα στο νερό το οποίο ήταν δροσερό. Σκεφτόμουν τι μπορούσα να κάνω με τον θέμα του Λογκαν και πως μπορούσα να εξηγήσω στον Ερικ ότι δεν έγινε τίποτα. Προχώρησα και παρακάτω για να δω πόσο μεγάλη ήταν η παραλία. Ενώ περπατούσα άκουσα ένα θόρυβο μέσα στους θάμνους. Πήγα να δω τι ήταν και άκουσα μια γνωστή κοριτσίστικη φωνή. Πήγα από πίσω από τον θάμνο και είδα την Αμαντα να είναι μαζί με τον Ζακ και να τρίβετε ρομαντικά ο ένας στον άλλο. Δεν κατάλαβα γιατί αλλά είδα τον Ζακ να δίνει την μπλε με κίτρινη ζακέτα του στην Αμαντα και αυτήν τη φόρεσε. Δεν ήθελα να τους διακόψω και έφυγα. Συνέχισα να περπατάω μέχρι που με έβγαλε σε ένα μέρος που έμοιαζε σαν κεφάλι ανθρώπου. Μπήκα μέσα για να τον εξευρενίσω , ήταν πολύ βρόμικο και έφυγα αμέσως, μύριζε και ψόφιο ζώο που με έκανε να ανατριχιάσω. Έτσι όπως περπατούσα αντίκρισα πίσω από ένα δέντρο μία μαύρη σκιά ζώου , πήγα πιο κοντά να δω τι είναι αλλά εξαφανίστηκε. Έτρεξα και πήγα στο δωμάτιο μου, πήγα στο δωμάτιο μου και έβαλα τις πιτζάμες μου. όπως ξάπλωσα χτύπησε το κινητό μου και ήταν η Αμαντα. Έλεγε ότι θα κάτσει στο δωμάτιο Ζακ και να μη ανησυχώ. Ξάπλωσα αν και δεν μπορούσα να κοιμηθώ μετά από λίγη ώρα όμως με πήρε ο ύπνος.

Ήμουνα σε ένα δάσος και έτρωγα όταν ξαφνικά ήρθε κάποιος και σκότωσε ένα ελάφι που ήταν εκεί γύρω και μου έδωσε να πιω το αίμα του. Μόλις το είδα αηδίασα και άρχισα να τρέχω όταν το βραχιόλι που φοράω για τον ήλιο σχίστηκε και διαλύθηκε , φοβήθηκα να βγω στον ήλιο για να μη με κάψει και έμεινα μέσα στο σκοτεινό δάσος. Πήρα την απόφαση και βγήκα αλλά δεν κάηκα και αυτό με έκανε να ξαφνιαστώ. Ξύπνησα απότομα από το κρεβάτι και έπεσα κάτω, βγήκα στο μπαλκόνι και είδα τους άλλους να κάνουν μπάνιο. Έβαλα και εγώ το μαγιό μου για να πάω να μιλήσω και στον Ερικ κιόλας. Πήγα αλλά βρήκα μόνο την Αμαντα να είναι αγκαλιά με τον Ζακ. Τους πλησίασα.

- Γεια σας παιδιά,

- Γεια χαρά,

- Ζακ έχεις δει τον Ερικ?

- Όχι και χθες δεν ήρθε να κοιμηθεί στο δωμάτιο μας, τι έγινε?

- Άσε ο Λογκαν έβγαλε στην φόρα πολλά πράγματα που νομίζω έχουν ενοχλήσει τον Ερικ

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερDonde viven las historias. Descúbrelo ahora