7o κεφάλαιο

710 42 0
                                    

Ξύπνησα με μία αδιάθετη όρεξη που δεν είχα όρεξη ούτε να πάω σχολείο αλλά όμως έπρεπε , ντύθηκα για την ακρίβεια έβαλα ένα μαύρο κολάν και μία μαύρη μπλούζα , αυτή η μέρα μου φαινόταν πολύ καταθλιπτική ( για αυτό έβαλα αυτό το σύνολο των μαύρων για να ταιριάζουν με την περίσταση ) . Τα μαλλιά μου ήταν πολύ ανακατεμένα αλλά το πλούσιο κόκκινο χρώμα όμως τα φώτιζε, για να μην φαίνονται απεριποίητα τα μάζεψα μία μακριά πλεξούδα που έφτανε μέχρι το στήθος και λίγο πιο κάτω . Τα μαθήματα που είχαμε σήμερα ήταν μόνο χορός , ηθοποιία και γυμναστική . Έφυγα τρέχοντας για το σχολείο γιατί είχα αργήσει , έβλεπα τα παιδιά που έμπαιναν μέσα και ευτυχώς δεν έβλεπε πουθενά την Αμάντα ούτε τον Έρικ θα έπρεπε να είχαν μπει μέσα στην τάξη . Καθώς έμπαινα μέσα στο σχολείο άκουσα τη φωνή της Αμάντας να με φωνάζει, κοντοστάθηκα για λίγο αλλά έκανα πως δεν την άκουσα και προχώρησα . Μπήκα στην αίθουσα χορού και περίμενα να έρθουν και οι άλλοι, περίμενα αρκετή ώρα αλλά κανένας δεν ερχόταν ώσπου κάτι φωνές να έρχονται και κρύφτηκα πίσω από την σκηνή. Ήταν ένα αγόρι και ένα κορίτσι , το μόνο που μπορούσα να αντικρίσω ήταν τα ξανθά μαλλιά του κοριτσιού και μετά από λίγο την αναγνώρισα, ήταν η Σελένα και ο ωραίος νεαρός με τα καστανά μαλλιά, ήταν ο Ζακ. Από τον μικρό χωρισμό των κουρτινών μπορούσα να τους δω , η Σελένα έλεγα κάτι στο αυτί του Ζακ και γελούσε και αμέσως μετά είδα τα μάτια της να γίνονται από καφέ κίτρινα και να ξαναπαίρνουν το κανονικό τους χρώμα, ήμουν σίγουρη πως είδα τα μάτια της να αλλάζουν χρώμα , αλλά αυτό που είδα δεν μπόρεσα να το χωνέψω. Ο Ζακ φιλούσε την Σελένα , μόλις πήρε είδηση τι είχε γίνει την κοίταξε με τόσο μίσος και έφυγε τόσο γρήγορα όσο ο άνεμος. Πήγα να φύγω αλλά κατά λάθος πάτησα ένα χαρτί και ακούστηκε δυνατά , η Σελένα γύρισε να κοιτάξει και εγώ κρύφτηκα πίσω από την κουρτίνα . Καθώς ερχόταν άρχιζα να τρέχω προς την έξοδο. Μόλις βρήκα την έξοδο και βγήκα έξω στάθηκα για λίγο σε μία κολώνα και προσπάθησα να εξηγήσω στον εαυτό μου τι ήταν αυτό που είδα.

Δεν ήξερα που να πάω και έτσι έκατσα στο παγκάκι να βάλω τα πράγματα στη θέση τους . Το κινητό μου χτύπησε τόσο δυνατά που μου έκοψε τη χολή , ήταν ένα μήνυμα από την Αμάντα.

Που είσαι ? έχεις αργήσει πολύ, έλα στην αίθουσα χορού γρήγορα γιατί η Σελένα θα πάρει τη θέση σου....

Αυτό το μήνυμα με μπέρδεψε ακόμα πιο πολύ, αφού πριν λίγο ήμουν στην αίθουσα χορού παρά μόνο η Σελένα και ο Ζακ . Σηκώθηκα και έτρεξα για να φτάσω εγκαίρως πριν μου πάρει τη θέση η Σελένα. Μόλις έφτασα τους είδα όλους να στέκονται με έτοιμοι να χορέψουν και είδα ότι στη θέση μου ήταν η Σελένα.

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερOù les histoires vivent. Découvrez maintenant