Ξύπνησα με μία πάρα πολύ ωραία διάθεση , κοιτάχτηκα στον καθρέφτη , οι κύκλοι είχαν φύγει και φαινόμουν ξανά εγώ. Κατέβηκα τραγουδώντας και πήρα πρωινό, αυτήν την φορά ο θείος είχε βγάλει κουλουράκια με γάλα και τα καταβρόχθισα.
- Τι έχεις?
- Τίποτα απολύτως
- Είσαι καλά?
- Ναι πάρα πολύ
- Θα πάς σχολείο?
- Ναι
- Μέχρι προχθές δεν έτρωγες τίποτα και δεν κατέβαινες
- Έ τώρα είμαι καλά, πάω γεια σου θείε
- Γεια ,στο καλό
Έφυγα είχα φορέσει κιόλας τα αγαπημένα μου ρούχα . μόλις πήγα σχολείο όλοι με κοιτούσαν πολύ περίεργα, η Αμαντα ήρθε και με αγκάλιασε. Εγώ έψαχνα παντού τον Ερικ αλλά δεν τον βρήκα. Καθίσαμε σε ένα παγκάκι , η Αμαντα μου μιλούσε αλλά εγώ δεν την άκουγα καν , κοιτούσα για τον Ερικ.
- Ρε Αλις, με ακούς?
- Ε...όχι συγνώμη σκέφτομαι
- Αυτόν έτσι?
- Ε...όχι
- Αυτόν σκέφτεσαι σε ξέρω
- Καλά αυτόν, αλλά δεν τον βλέπω πουθενά
- Εδώ τριγύρω θα είναι
- Χθες πήγα μια βόλτα και με βρήκε ο Ζακ και μου είπε ότι αυτό με την Σελενα το κάνουν επίτηδες γιατί τον βοηθάει σε κάτι
- Ωραία, νομίζω ότι θέλεις να τα ξανά βρείτε?
- Ε όχι απλώς να τον δω μόνο
- Ε ρε τι χαρά θα κάνει όταν σε δει
- Και εγώ, τι νέα εσύ?
- Ο Ζακ με κάλεσε και εσένα στο πάρτι που θα κάνει θα έρθεις?
- Αν είναι ο Ερικ μάλλον όχι
- Γιατί?
- Όσο πιο στενές είναι οι σχέσεις μας μπορεί να τα ξανά φτιάξουμε
- Έλα κάντο για μένα, μάλλον κάτι θα γίνει μετάξι μας
- Καλά, μακάρι σου εύχομαι τα καλύτερα
- Ευχαριστώ
Χτύπησε το κουδούνι εκείνη την ώρα και μπήκαμε μέσα. Πρώτη ώρα τα συνηθισμένα , τον μαθηματικό, . Κάθισα και κοίταξα το κινητό για να μη με καταλάβει κανείς ότι κοιτάω τον Ερικ. Μετά από λίγο μπαίνει και αυτός, δε με πρόσεξε στην αρχή και κάθισε, μετά ήρθε και κάθισε δίπλα του και ο Ζακ. Τον κοιτούσα αυτός μιλούσε και σε κάποια στιγμή γύρισε το κεφάλι προς το θρανίο μου, εγώ έσκυψα το κεφάλι για να κάνω ότι κοιτάω κάτι στο κινητό. Τον έβλεπα που με κοιτούσε και δεν έπαιρνε το βλέμμα του από πάνω μου. Σε κάποια στιγμή, έβαλα το κινητό στην τσέπη και κοίταξα ευθεία χωρίς να τον κοιτάξω καν. Εκείνη τη στιγμή μπήκε κάποιος μέσα και μας είπε ότι ο μαθηματικός έλειπε . Εγώ με την Αμαντα κατεβήκαμε και κάτσαμε σε ένα παγκάκι. Ακούστηκε ένα κλικ από το κινητό της Αμαντα , ήταν ένα μήνυμα και η Αμαντα έφυγε λέγοντας μου ότι θα γυρίσει και με άφησε μόνη. Μόλις έφυγε ήρθε ο Λογκαν και κάθισε δίπλα μου , εγώ έφυγα κατευθείαν και αυτός με ακολούθησε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampiroΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..