Ξύπνησα και βρέθηκα στο δωμάτιο μου , παρατήρησα ότι φορούσα και το νυχτικό μου . Προσπαθούσα να θυμηθώ τι είχε συμβεί αλλά δεν θυμόμουν τίποτα, ένοιωθα το κεφάλι τόσο ασήκωτο και μου ερχόταν να ξαπλώσω , όμως έπρεπε να σηκωθώ γιατί είχα σχολείο , ο μεγάλος πονοκέφαλος δε με άφηνε να σηκωθώ , έτσι είπα στον θείο μου ότι δε θα πάω σχολείο και κάθισα στο κρεβάτι. Αφού ντύθηκα ,πλύθηκα κάθισα στο κρεβάτι να θυμηθώ τι είχε συμβεί. Σκεφτόμουν μα με τίποτα δε μπορούσα να θυμηθώ τι είχε συμβεί, ξαφνικά παρατήρησα ένα χαρτάκι στο κομοδίνο μου , το πείρα και διάβασα τι έγραφε.
Ελπίζω να ξεκουράστηκες , όλα είναι εντάξει, η Αμάντα είναι ασφαλής τώρα , ξεκουράσου και θα τα αναλάβω όλα εγώ .
Τα λέμε αύριο.....
Ερικ
Αυτό το χαρτί με έκανε να θυμηθώ τι έγινε. Εικόνες εμφανιζόταν στο μυαλό μου, την τους δύο τύπους να αρπάζουν την Αμάντα , μία άλλη όπου η Αμάντα ήταν δεμένη σε μία καρέκλα, άρχιζα και τα θυμόμουνα όλα , τώρα ξεκαθαρίστηκαν όλα στο μυαλό μου . Αυτοί οι τύποι θέλουν εμένα και χρησιμοποιούν τους φίλους μου για κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω , τι θέλουν από μένα? Τόσο καιρό με κυνηγάνε , τι είναι αυτό που τόσο θέλουν ? και επειδή θέλουν εμένα οι φίλοι κινδυνεύουν , τι πρέπει να κάνω. Καλύτερα θα ήταν να απομακρυνθώ από όλους τους κοντινούς μου ανθρώπους , σε καμία περίπτωση δε θα τους αποκαλύψω το μυστικό μου , μόνο σε επείγουσα ανάγκη. Για το καλό των φίλων μου θα πρέπει να τους απομακρύνω από τη ζωή μου , δε το θέλω αλλά είναι για το καλό τους . θα πρέπει να συνηθίσω στην ιδέα ότι δε θα κάνω πια παρέα με την Αμάντα και δε θα γίνει τίποτα μεταξύ σε εμένα και τον Έρικ, αν και με στεναχωρούσε θα πρέπει να μάθω να επιβιώνω σε αυτήν την ζωή .
Το βράδυ δεν είχα τι να κάνω και άρχιζα να γράφω στο ημερολόγιο που είχα πολύ καιρό να γράψω. Το εισερχόμενο μήνυμα στο κινητό μου με έκανε να πηδήσω από το κρεβάτι και έπεσα κάτω . ήταν δύο τα μηνύματα ένα από την Αμάντα και το άλλο από τον Έρικ .
Είσαι καλύτερα? Ανησυχώ για σένα , έχω να σου πω αύριο
Αμάντα
Το πείρες το σημείωμα μου? Μην ανησυχείς το έχω κανονίσει
Έρικ
Τα μηνύματα τους με έκανε να αισθανθώ χάλια . Απενεργοποίησα το κινητό μου και συνέχισα το γράψιμο . Μόλις τελείωσα , πήγα για μπάνιο. Όπως συνήθως στο μπάνιο δε μου άρεσε να τραγουδάω και όπως πάντα σκεφτόμουν, αυτή τη φορά θυμόμουν τη μαμά και τον μπαμπά , κάποιες φορές μιλούσα μαζί τους, τους έλεγα τα παράπονα μου , ζητούσα δια πνευματικώς τη βοήθεια τους , ποτέ δεν έχανα την επαφή μαζί τους . Τώρα που είναι νεκροί είμαι μόνη μου αλλά είμαι και εγώ νεκρή μαζί τους , από τότε που πέθαναν αυτοί πέθανα και εγώ . Τελείωσα και βγήκα από το μπάνιο, ο κρύος αέρας διαπέρασε το σώμα μου και με έκανε να νιώσω ότι βρίσκομαι στο βόρειο πόλο , το παράθυρο ήταν πάλι ανοιχτό, είχα βαρεθεί αυτό με τα παράθυρα , έκλεισα το παράθυρο και όπως γύρισα είδα ένα χαρτάκι κολλημένο στον καθρέφτη μου, το πείρα και το διάβασα.
Ακόμα είναι η αρχή θα συμβούν πολλά ακόμα , κράτα δυνάμεις για το τέλος, αυτό που έγινε χθες δεν είναι τίποτα μπροστά στα άλλα που θα συμβούν............προφυλάξου σε κυνηγούν παντού............
Μόλις το διάβασα , μια ανατριχιαστική ιδέα πέρασε από το μυαλό μου , φοβόμουν αλλά όχι για μένα αλλά για τους φίλους μου, πόσο θα ήθελα να κλείσω τα μάτια μου και όταν ξυπνήσω αύριο όλα να είναι όπως ήταν παλιά, να μην με κυνηγούσαν αυτοί οι άγνωστοι , να μην υπήρχε αυτό το μυστικό, αλλά αυτό που ήθελα πιο πολύ είναι να δώσω ένα τέλος στη ζωή μου ήταν το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκα και ξάπλωσα στην αγκαλιά του Ορέστη .
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ....ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΠΕΡΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Κ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ... ΘΑ ΧΑΡΩΩ ΝΑ ΔΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!! ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ...ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΓΡΑΨΩ ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΕΜΠΝΝΕΥΣΗ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΩ... ΤΟ ΕΧΩ ΕΚΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΕΔΩ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..
STAI LEGGENDO
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampiriΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..