51o κεφάλαιο

280 28 1
                                    

Φύγαμε αμέσως και τους ειδοποιήσαμε να έρθουν να μιλήσουμε. Η Εμμα τους εξήγησε πως είχαν τα πράγματα για να καταλάβουν τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Μετά από λίγο ήρθαν και ο Ερικ με τον Ζακ, τους είχα ειδοποιήσει γιατί τα πράγματα είχαν σοβαρέψει πολύ και έπρεπε να έχουμε μεγάλη ενίσχυση.

Όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό όταν άκουσαν τα κακά νέα και αναρωτώμενοι για την κατάσταση αλλά η Εμμα έλυσε τις απορίες τους.

-Από ότι καταλάβατε τα πράγματα είναι πολύ σκούρα για την Αλις, ποιος είναι μαζί της?- είπε η Εμμα και σήκωσε πρώτη το χέρι. Μετά ακολούθησε ο Τζακ, ο Ιαν , η Αμαντα , ο Ερικ , ο Λογκαν και ο Ζακ.

- Και τι υποτίθεται πρέπει να κάνουμε τώρα?- ρώτησε ο Τζακ

- Τίποτα απολύτως περιμένουμε την στιγμή

- Ποια στιγμή?- ρώτησε η Αμαντα

- Που θα γίνει ο πόλεμος βρικολάκων εναντίον λυκανθρώπων. Είναι η δεύτερη φορά μετά από τόσα χρόνια που ξανά γίνετε πόλεμος. Και μάλλον θα πρέπει να είναι πολύ σημαντικός ο λόγος για να ξανά γίνετε και μάλιστα να φέρουν και τους δαίμονες.

- Για την σωτηρία , για το καλό, για τους βρικόλακες, - σώπασε για λίγο- για την Αλις- είπε δυνατά ο Τζακ και μετά το είπαμε όλοι μαζί.

Έβλεπα τον Ερικ να χαμογελάει πιεστικά, λες και κάποιος τον πίεζε να το χαμογελάσει. Με κοίταξε , τον κοίταξα και όταν όλοι πήγαν να γιορτάσουν τον πήρα από το χέρι και πήγαμε στο δωμάτιο για να μη μας ενοχλήσει κανένας.

- Ερικ είσαι σίγουρος ότι θέλεις να το κάνεις?

- Ναι

- Μα θα πας κόντρα στην φυλή σου?

- Δεν με ενδιαφέρει. Θέλω να σε βοηθήσω να νικήσεις

- Δεν μπορώ όμως να διακινδυνέψω όλων τις ζωές.

- Μα δεν με πιέζεις μόνος μου πήρα αυτήν την απόφαση

- Όχι , δεν πρέπει να την ακυρώσεις τώρα

- Όχι, σε παρακαλώ Αλις, αφού θα έκανα τα πάντα για σένα , να είσαι ασφαλής και καλά, είναι μια ευκαιρία να επανορθώσω για όσα σου έχω κάνει- με έπιασε από το μάγουλο και έφυγε.

Δεν ήθελα να πληγωθεί ο Ερικ και κανένας άλλος για μένα. Έπρεπε να κάνω κάτι , δεν θέλω να τους χάσω. Πήγα στο σαλόνι όπου τους βρήκα όλους να μιλάνε. Κάθισα στον καναπέ και κάθισα να σκεφτώ. Δεν μπορούσα να τους πληγώσω με τίποτα αλλά δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω όλα αυτά που θα προκύψουν. Η Εμμα πήγε στην κουζίνα και έφερε μια καλάθα πράγματα. Είχε πολλά μέσα, αίματα, τόξα με ασήμι , ασημένια πιρούνια, όπλα και διάφορα άλλα που δεν ήξερα που θα χρησιμέψουν. Μας εξηγούσε τι έκανε το καθένα και πως το χρησιμοποιούσε.

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin