33ο κεφάλαιο

358 29 0
                                    

Το πρωί ξύπνησα χαρούμενη , τραγουδώντας ένα τραγούδι της Pink που δε μου άρεσε και τόσο πολύ αλλά τώρα το λάτρεψα. Ήταν Σάββατο και το απόγευμα ήταν το πάρτι του Ζακ. Βγήκα στην αγορά να του πάρω ένα δώρο. Πήγα σε πολλά μαγαζιά και τελικά κατέληξα σε πουκάμισο και μία μπλούζα από πολύ καλή μάρκα. Μετά γύρισα στα μαγαζιά και πήρα κάμποσες μπλούζες γιατί οι περισσότερες είχαν γεμίσει αίματα. Μόλις τελείωσα τα ψώνια πήγα σπίτι και έγραψα στο ημερολόγιο μου , είχα πάρα πολύ καιρό να γράψω στο ημερολόγιο και όποτε έγραφα ήμουν χαρούμενη σαν τώρα. Είχα γεμίσει το ημερολόγια με καλές φράσεις και πολλά εκφραστικά επίθετα . Μόλις τελείωσα το γράψιμο, έβαλα ένα CD και χόρεψα, είχα να ρίξω τέτοιο χορό από τότε που ήμουνα μικρή . Μετά άκουσα μουσική, μπήκα στο email , έκανα μπάνιο βούλωσα την τρύπα και βούλιαξα. Την ώρα που έκανα μπάνιο είδα ένα όραμα, αυτόν τον άγγελο που είδα να μας κοιτάει , να μου δείχνει με το χέρι του ένα μέρος σαν νεκροταφείο , γύρο από το νεκροταφείο χιλιάδες ανθρώπους να με κοιτάνε και να μου ζητάνε βοήθεια, αυτός επίσης μου έδειξε μία πόρτα και μπήκε hμέσα. Βγήκα από το νερό , το όραμα ήταν πολύ παράξενο, αυτός κάτι ήθελε να μου δείξει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι. Όποτε θα έβρισκα χρόνο θα πήγαινα να δω αυτό το νεκροταφείο και αυτήν την πόρτα. Προς το παρόν έπρεπε να ντυθώ και να πάω στο πάρτι. Έβαλα ένα κοραλλί φόρεμα μέχρι τα γόνατα, το οποίο ήταν τιράντα κολλητό μέχρι την κοιλιά και μετά άνοιγε λίγο σαν αυτά τα παλιά που φορούσαν στην δεκαετία του 80 , αλλά πολύ ωραίο, το φόρεσα μου πήγαινε τέλεια, ήμουν και πολύ λεπτή και ήταν τέλεια εφαρμοστώ πάνω μου, έβαλα άσπρες μπαλαρίνες με λίγο ελάχιστο τακουνάκι και μία τσαντούλα άσπρη στο χέρι. Τα μαλλιά μου τα είχα κάνει ισιώσει και είχα πάρει τις χωρίστρες από μπροστά και τις πήγα πίσω, ήμουνα σωστή δεσποινίδα. Έβαλα κάτι μέτριο για την περίσταση γιατί ο Ζακ ήταν αρκετά πλούσιος όπως και ο Ερικ και η Αμαντα . Πήγα και πήρα από το σπίτι της την Αμαντα, η Αμαντα είχε ντυθεί σαν βασίλισσα αφού θα πήγαινε σε γενέθλια του αγαπημένου της, φορούσε ένα φούξια φόρεμα στράπλες μέχρι τα γόνατα , της πήγαινε πάρα πολύ. Τα μαλλιά τα είχε κάνει τοστιέρα μιας και ήταν μακριά, φορούσε μαύρες μπαλαρίνες με λίγο ποιο πολύ τακουνάκι από μένα και μία τσάντα μαύρη στο χέρι. Ήμασταν και οι δύο υπέροχες, στην διαδρομή της εξηγούσα όλα όσα είχα περάσει.

- Πέρασες όλα αυτά γιατί αυτοί ήταν τρελοί?

- Ναι

- Αχ στο τέλος σε φίλησε ο Ερικ έτσι, πω ήταν?

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερOù les histoires vivent. Découvrez maintenant