35o κεφάλαιο

321 27 2
                                    

    Πήγαμε πίσω στο σπίτι και κάθισα να σκεφτώ , κοιτούσα και ξανά κοιτούσα τις φωτογραφίες αλλά δεν έβγαζα τίποτα. Μετά κατέβηκα κάτω και έκανα κάτι που είχα καιρό να κάνω, ήπια λίγο αίμα για να είμαι δυνατή και μετά κοιμήθηκα. Ήταν η πρώτη φορά που κοιμόμουν μεσημέρι και καλοκαίρι κιόλας. Είδα ένα παράξενο όραμα. Είδα το δάσος να έχει πολλά περίεργα πλάσματα , και πολλούς λύκους , με είδα να βρίσκομαι μέσα σε ένα σπίτι κλειδωμένη και έξω όλα αυτά τα πλάσματα και οι λύκοι να θέλουν να με σκοτώσουν. Μετά είδα ένα κορίτσι πίσω από την πλάτη , ήταν ψιλή με καστανά μεσαία μαλλιά , ήταν αδύνατη και δυνατή να βρίσκεται έξω από το σπίτι και να φωνάζει να βγω έξω.

Εκείνη την στιγμή ξύπνησα φοβισμένη, δυστυχώς δε είχα προλάβει αν δω το πρόσωπο της. Σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Καθώς έπλενα το πρόσωπο μου άκουσα έναν θόρυβο από το καθιστικό. Βγήκα από το μπάνιο και έμεινα στο δωμάτιο. Μετά ξανά ακούστηκε αυτός ο θόρυβος, ήταν σαν ένα μεγάλο πήδημα λες και κάποιος πηδούσε πολύ ψιλά. Άνοιξα την πόρτα και κατέβηκα τις σκάλες διστακτικά. Κατέβηκα δεν είδα κανέναν, ο θόρυβος ακουγόταν από πάνω τις κεραμίδες. Βγήκα από το σπίτι και πήγα να δω τι ήταν. Δεν ήταν κανείς, ξανά μπήκα στο σπίτι πήγα στην κουζίνα, είδα από το παράθυρο έναν γκρι λύκο να φεύγει από το σπίτι μου μετά γύρισε και με κοίταξε και αυτός , ήταν αυτός ο λύκος που είχα δει πριν πολύ καιρό τα βράδια. Με κοίταξε και έφυγε τρέχοντας, έτσι και εγώ έτρεξα να τον πιάσω αλλά είχε εξαφανιστεί. Με έβγαλε σε αυτό το μυστικό σπιτάκι όπου είχα δει τον Ζακ και τον Ερικ αν μιλάνε. Η πόρτα ήταν ανοιχτή και έτσι μπήκα, ήταν κάπως μεγαλούτσικο, προχώρησα προς το καθιστικό ήταν όλα φυσιολογικά αλλά είδα και ένα δωμάτιο , η πόρτα ήταν κλειδωμένη την έσπασα και μπήκα μέσα, είδα κάτι μηχανήματα και πολλά εργαλεία , δίπλα από τα εργαλεία υπήρχε ένας υπολογιστής, τον άνοιξα και ευτυχώς ήταν ανοικτός. Πήγα να πατήσω κάτι αλλά τότε άκουσα την φωνή του Ζακ δεν έπρεπε να με δει , δεν έπρεπε να μάθει τόσο νωρίς ότι ήμουνα ζωντανή. Πήρα τον υπολογιστή και έτρεξα , πήγα από άλλον δρόμο , μπήκα στο σπίτι και πήγα πάνω να δω τι είχε. άνοιξα τον υπολογιστή , πήγα στον φάκελο που έγραφε Ζακ τον είχε κάποια βίντεο, πάτησα το πρώτο που βρήκα. Έδειχνε τον Ζακ να μεταμορφώνετε να φωνάζει και να πονάει, νευρίαζε, τα μάτια του γινόταν πράσινα και κίτρινα, έσπαγαν τα κόκαλα του μεταμορφωνόταν σε λυκάνθρωπο , αηδίασα και το έκλεισα, μετά πήγα σε έναν φάκελο που έλεγε Ερικ. Πάτησα το πρώτο βίντεο και αυτός έκανε τα ίδια με τον Ζακ αλλά χειρότερα τον είχαν δεμένο με αλυσίδες ενώ τον Ζακ όχι, δεν άντεχα να βλέπω πόσο υπέφερε και το έκλεισα. Το έκλεισα και το έκρυψα σε ένα συρτάρι στο δωμάτιο μου. Κατέβηκα κάτω και είδα τηλεόραση. Είχε ειδήσεις , έλεγε για την Καλιφόρνια και συγκεκριμένα για τους ανθρώπους που είχαν πεθάνει εδώ.

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερOnde histórias criam vida. Descubra agora