Έτρεχα και έτρεχα πολύ φοβισμένη, είχα δει τους πάντες νεκρούς , τον Τζακ , την Εμμα, τον Λογκαν , την Αμαντα και τον Ιαν , ήμουν η μόνη και έτρεχα , αυτοί με κυνηγούσαν , ένα φως πρόβαλε και εγώ έβαλα τα χέρια μπροστά μου τότε εμφανίστηκε ένα αγγελικό πρόσωπο, όμορφο και γνωστό. Ήταν ο Ερικ ντυμένος άγγελος μου έδωσε το χέρι του και εγώ το έπιασα. Μπήκα μαζί του σε αυτήν την άσπρη τρύπα. Ξύπνησα ξαφνιασμένη και μπερδεμένη. Γιατί ο Ερικ ήταν άγγελος. Πήρα αμέσως τηλέφωνο την Εμμα και την Αμαντα και τις είπα να έρθουν. Ήρθε πρώτη η Αμαντα και μετά η Εμμα.
-Τι έγινε ακουγόσουν πολύ συγχυσμένη στο τηλέφωνο- είπε η Εμμα
- Αλις πως έφτασες? Γιατί έμεινες παραπάνω? Είσαι καλά? Θεέ μου
- Αμαντα θα στα εξηγήσω κάποια άλλη φορά , τώρα άλλο με καίει
- Εντάξει, τι είναι?
- Πρώτα να σας συστήσω Αμαντα, Εμμα
- Χάρηκα – είπαν και οι δύο.
- Λοιπόν Εμμα ξέρεις να ερμηνεύεις όνειρα?
- Τι σόι μάγισσα θα ήμουν άμα δεν ήξερα, λέγε
- Λοιπόν χθες που βγήκαμε και μετά έφυγα με τον Ιαν λοιπόν είδα κάτι τρομερά πράγματα που έχει κάνει και έφυγα νευριασμένη, κατά λάθος έπεσα πάνω στον Ερικ, μιλήσαμε λίγο , μου είπε ότι τον πονάει που τον δεν ήμαστε μαζί και εγώ του είπα ότι εν τον αγαπάω ενώ τον θέλω τρελά. Όταν ήρθα σπίτι είδα ένα όνειρο. Ότι με κυνηγούσαν κάποιοι που δεν μπορούσα να δω και όλοι ήταν πεθαμένοι εκτός από εμένα. Όταν πήγαν να με πιάσουν εμφανίστηκε ένα φως και βγήκε ο Ερικ ντυμένος άγγελος και με πήρε. Τι μπορεί να σημαίνει?
- Τι άγγελοι λέτε? Δεν καταλαβαίνω – είπε η Αμαντα
- Θα σου εξηγήσω. Πες
- Το κατάλαβα, το γενικώς όραμα ήθελε να σου πει ότι ο Ερικ θα είναι πάντα δίπλα σου , θα σε αγαπάει και θα σε προστατεύει , θα είναι ο φύλακας άγγελος σου, το βρήκα, σου βρήκα τον φύλακα άγγελο σου, δεν πρέπει ποτέ να χωριστείτε, αλλιώς θα είναι χειρότερα.
- Ναι αλλά η Σελενα είπε.......
- Δεν ξέρεις ποιος είναι πραγματικά για αυτό, Αλις πρέπει οπωσδήποτε να τα βρείτε και έτσι θα νικήσετε το κακό.
- Δεν ξέρω
- Θα μου πει κανένας και εμένα τι συμβαίνει- επέμβει νευριασμένη η Αμαντα
VOUS LISEZ
Το μυστικό της Άλις Πάρκερ
VampireΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.. Η ΑΛΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΗΣ..