17ο κεφάλαιο

439 31 2
                                    

     Όταν ξύπνησα βρέθηκα σε ένα αρχοντικό σπίτι , κλεισμένη σε ένα τεράστιο δωμάτιο που φαινόταν πολύ αριστοκρατικό. Δίπλα μου βρισκόταν η Αμαντα λιπόθυμη , την ξύπνησα και μετά προσπαθούσα να βρω τρόπο να ξεφύγουμε. Μετά θυμήθηκα ότι είχα μαζί μου το τηλέφωνο και πείρα τον Ερικ αλλά δεν απαντούσε και βγήκε ο τηλεφωνητής. Μετά πείρα τον Τζακ αλλά ούτε αυτός απαντούσε και μετά το Λογκαν , το ίδιο και αυτός και τότε αποφάσισα να τους στείλω μήνυμα όπου έλεγα σε όλους το ίδιο.

Ερικ/Τζακ /Λογκαν χρειάζομαι τη βοήθεια σας , είμαι μαζί με την Αμαντα σε ένα αριστοκρατικό σπίτι , δεν έχω ιδέα που βρισκόμαστε , μας πείρε κάποιος και μας έφερε εδώ , έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς , κάτι μου λέει ότι δε θα μου αρέσει καθόλου εδώ.

Το έστειλα και στους τρεις και περίμενα απάντηση. Ξαφνικά άκουσα λίγο πιο μακριά από το δωμάτιο φωνές και κάναμε πως ήμασταν ακόμα λιπόθυμες . Μπήκαν δύο άνδρες μέσα και μας πήραν , μας πήγαν σε ένα σαλόνι πολύ ωραία από όσο μπορούσα να δω . άνοιξα τελείως τα μάτια μου σκούντηξα την Αμαντα να ανοίξει τα μάτια της. Κοιτούσαμε γύρω μας αλλά δεν είδαμε κανέναν μετά από λίγο είδα μια καρέκλα να γυρίζει και ένας άντρας εμφανίστηκε, στην αρχή δεν τον αναγνώρισα αλλά όταν σήκωσε το βλέμμα του σε εμένα κατάλαβα πολύ καλά ποιος ήταν , δεν περίμενα να ήταν αυτός , πως και δεν είχε πεθάνει αλλά που θα πήγαινε θα τον σκότωνα εγώ κάποτε.

- Γεια σου Αλις

- Εσύ

- Ναι εγώ δε με θυμάσαι?

- Και βέβαια σε θυμάμαι, είσαι ο Ιαν αυτός με μετέτρεψε σε βρικόλακα

- Α ωραία με θυμάσαι, θα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη που σε άφησα εκείνη την ημέρα στον κάδο αλλά έπρεπε να τελειώσω κάποια άλλη δουλεία που είχα και όταν θα τελείωναν θα ερχόμουν και όντως ήρθα .

- Γιατί μου το έκανες αυτό?

- Γιατί σε έκανα βρικόλακα?

- Ναι

- Σου έκανα ένα δώρο

- Εμένα όμως δε μου άρεσε καθόλου , το μισώ

- Γιατί? Θα ζεις για πάντα , δε σου αρέσει?

- Όχι βέβαια, γιατί επέλεξες εμένα?

- Γιατί ήσουν όμορφη και είσαι και γιατί κάτι μου έλεγε ότι εμείς οι δύο κάποτε μπορούμε να γίνουμε συνεταίροι και να σκοτώνουμε ανθρώπους

Το μυστικό της Άλις ΠάρκερDove le storie prendono vita. Scoprilo ora