9. časť - Timberline Knolls Residential Treatment Center.

1.5K 84 9
                                    

Justin išiel hneď vedľa mňa a spolu sme vošli do školy. Samozrejme, pohľady hneď padli na nás a niečo si šepkali.

„To je Bieber a Grande?“

„Oni spolu chodia?“

„Počula som, že si to rozdali na záchodoch.“

„Od kedy sú spolu?“

„On je s ňou určite len so súcitu.“

Bože, ako ja som nenávidela tie reči, ktoré nejaký debil rozšíril a ostatný debili tomu uverili.

Došli sme pred moju skrinku a Justin sa zastavil a pozeral sa na mňa. Mala som z neho strach. Stále sa len usmieval a pozeral na mňa.

„Čo máš prvú hodinu?“ spýtal sa ma a ja som sa pozrela na rozvrh.

„Dejepis.“ Povedala som mu a vyberala si učebnice.

„Aj ja. Tak sa stretneme v triede.“ Povedal a odkráčal preč.

„Dobre.“ Povedala som, keď bol už preč.

„Je to pravda? Ty a Bieber?“ hneď ku mne pribehla Mary a skákala ako šialená.

„Ja s ním nič nemám. Sme len kamaráti. Ani to neviem, či vlastne sme.“ Povedala som jej a hneď ju upokojila.

„Takže tie reči, že ste spolu a rozdávali si to na záchodoch nie je pravda?“ spýtala sa sklamane a ja som sa nad jej výrazom musela zasmiať.

„Nie, nie sú. A on by určite nechcel mať nič so mnou. Mary, nebuď smiešna. Pozri sa na mňa. Vážim ešte viac ako on a som o dvakrát väčšia ako on!“ rozhodila som rukami a pozerala sa na jej výraz.

„Stáva sa z teba emáčka.“ Začala rozprávať úplne od veci. Nenávidela som to.

„Nestáva.“ Povedala som jej a pozrela sa na ňu pohľadom ‚nezačínaj s tým‘.

„Stáva. Pozri sa na seba. Vlasy si si prefarbila, ostrihala, si celá v čiernom a radšej ani nehovorím o tom, čo máš na rukách.“ Naznačovala na moje jazvy.

„Vieš dobre, že to nie je pre to, aby som bola ‚cool‘ alebo pre to, aby ma ľutovali alebo nebodaj kvôli vzhľadu. Vieš dobre, prečo to robím. Poznáš ma už dosť dlho.“ Povedala som jej a ona len sklopila hlavu. Vedela, že to nemám rada, keď to rozoberáme.

„Dobre, už to nechám tak.“ Povedala a zdvihla ruky na znak, že sa vzdáva.

„Dobre, ja musím ísť do triedy, takže maj sa.“ Povedala som a objala ju.

Vošla som do triedy a Liamov pohľad padol hneď na mňa.

„Och, Grande zmenila vzhľad. Teraz je z teba emo?“ zasmial sa a ja som mala chuť zvracať z toho priblblého hlasu.

Len som sa zasmiala a išla si sadnúť do svojej lavice. Nemala som chuť sa s ním hádať. Ignorovala som pohľady ostatných a dala si slúchadla do uší.

Keď zazvonilo, tak vedľa mňa si niekto sadol. Otočila som sa na tú osobu a hneď som uvidela vysmiateho Justina.

Hodina prebehovala, tak ako vždy. Učiteľka na začiatku hodiny vyskúšala asi troch žiakov, potom nám porozprávala niečo o vojne a na konci sme si písali poznámky.  Nuda, ako vždy.

----

Keď konečne skončila posledná hodina, tak som sa potešila. Prišla som ku skrinke a zobrala si všetky učebnice a vyšla zo školy. Parkovisko už bolo prázdne a keďže ma do školy priviezol Justin, ktorý tu už nebol, tak som musela ísť domov pešo.

No reason to liveWhere stories live. Discover now