Gözlerimi aralamaya çalıştığımda kafamı yastığa gömdüğüm için bu pek sonuç vermemişti. Beynimin yerinde dönüyormuş gibi hissinin geçmesini beklerken yavaşça sırt üstü dönmeye çalıştım.
Gözlerimi kırpıştırdığımda odanın ne aydınlık ne karanlık olduğunu fark ettim. Büyük ihtimalle gün yeni doğuyordu ama sevgili bünyem kafamın güzelliğine aldırmadan beni uyandırmakla meşguldu.
Kafam patlayacak gibiydi.
Dün neler yapmıştım? Ne kadar içmiştim? Eve nasıl gelmiştim? Bunların hepsi cevabını bilmediğim sorulardı.
Sanırım ilaç almalı ve uyumayı denemeliydim. Çekmeceme uzanmak için yan döndüm ve ilaç çıkararak ağzıma attım.
Gözlerim hala tam olarak aralanmamıştı ama telefonuma uzandığımda ekranın parlaklığına aldırmadan ekran kilidini açtım. Açıkçası dünden beri telefonuma bakmadığım için zilyonlarca bildirimim vardı ve şuan hiçbirine cevap verebilecek halde değildim. Snaplerime baktığımda ise solda görünen bildirimler anında sırıtmama sebep olmuştu.
Uyanmak için mükemmel bir yoldu.
Bütün snapler akşam üstüne doğru atılmıştı. Muhtemelen cevap atacağıma dair en ufak bir beklentileri kalmamıştı.
Önce Calum'un snabini açtım.
Dğerlerinin haberi bile olmadan gönderdiği snap sırıtmamı sağlasa da tek bir snap attığını görüp hemen somurtmuştum. Kim bilir yine ne için toplanmışlardı.
Dudak büküp Michael'ın snabini açtım.
Calum'un başka snap atamamasının sebebi muhtemelen çocuklara yakalanması olmalıydı. Ya da Michael'a... Kendi kendime kıkırdadım.
Demek o yüzden bana snap atmaması gerekiyordu! Ya neyin toplantısıydı bu?
Michael'ın aptal zoomlarıyla Luke'ın sıratımın dibinde bitmesiyle ekranı kendimden uzaklaştırdım. Ayrıca... tabi ki merak etmiştim! Yaptıkları toplantının benimle ne alakası olabilirdi ki?
Başka snap de atmamıştı. Acaba Luke bana söylemiş miydi? Hemen onun üzerine tıkladım.
Bunu söylemesiyle boş bakışlı üzgün hali resmen onu karşımda canlandırmama sebep olmuştu.
Bu konuştukları şey hakkında mıydı?
Nee?
Buraya mı?
Turnenin ortasında eve dönmeye mi karar vermişlerdi?
Aaaayy!
"EVET BE!"
Telefonu kilitleyip yana atarken Haykırmama engel olamamıştım. Yanımda birinin kıpırdadığımda hissettiğimde ise az önce hissettiğim tüm heyecan adrenaline dönüşmüş ve hızlı bir şekilde arkamı dönmüştüm.
Ups.
Gözleri kapalı yüzün bana dönmesiyle dün gece partide olan her şey aklıma gelmişti. Henüz tozlanmamış raflarımdan inen bütün hatırladıklarım için kendime ufak bir küfür savurdum ve ona sırtımı dönüp sabah olmasını bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Seconds Of Snapchat [Hood]
Non-FictionUyku... güzeldi. Ama uçarken güvende hissetmek kadar değil. -Bölümlerimiz fotoğraflarla donatılmıştır.