Öğle yemeğinden çıktığımda aklım hala masada konuşulanlarda kalmıştı. Ne vardı yani bir gece onlarla çıkmak istemediysem?
"Bu teklifi dinlemeden kabul edersin diye düşünmüştük..."
"Zaten haftalardır bizimle çıkmıyorsun."
Sorun tekliflerinde veya onlarda değildi ki. Ortada bir sorun da yoktu. Canım çıkmak istemiyordu işte...
Cebimdeki telefona uzanıp bildirimlerimi kontrol ettiğim sırada aklıma düşmüş başka bir fikir bana selektör yapmaya başlamıştı.
Adını bilmediğin başka biriyle uyanmaktan mı korkuyorsun?
"Siktir git..." diye mırıldandım aklımdaki şeytani sırıtışa.
Kalbimi hoplatan herhangi bir bildirim gelmediği için bir sinirle telefon ekranını kapattım ve yeniden arka cebime sıkıştırdım. Stüdyoda yapılacak çekimlerden birinin çoktan başladığını fark ettiğimde ise adımlarım birbiri ardına hızlandılar ama aklımdaki düşüncelerden kurtulamıyordum.
Yanımda hemcinsi birini gördüğünde Calum'un ne tepki vereceğini kestiremiyor muydum? Ne yapardı? Ne istiyorsam yapabileceğimi mi söylerdi? Çünkü zaten öyle olduğunu biliyor olmalı. İstemediğim hiçbir şeyi yapmazdım ki... Yoksa hiçbir şey demeye bile tenezzül etmez miydi? Benimle konuşmaz mıydı? Bunu düşünmek kalbimi sızlatmıştı.
Calum'u düşünmek bile bütün enerjimin değişmesine sebep oluyordu, bunu kendi kendime tekrarlamam bile saçmaydı. Aramızda ne başlamıştı, neler oluyordu bilmiyordum ama kendimi bana boşlukta hissettiren bir şey olmamalıydı. Çünkü korktuğum herhangi bir şey yoktu, ona karşı hissettiğim şeylerin farkındaydım.
Evet, saatlerce telefonda konuşmuyor; günün her dakikası birbirimizle mesajlaşmıyorduk. Ama zaten bugüne kadar hiçbir zaman kasıntı bir şekilde birlikte olmamıştık ki. Biz birbirimizi olduğumuz gibi kabul etmiştik.
Neden artık geceleri çıkmıyordum bir fikrim yoktu, hep çekimlerden yorgun gelme bahanesiyle yatağımla sevişmek için hemen eve dönüyordum. Ama şimdi... arkadaşlarımın bütün şikayetlerinden sonra sanki bir şeyin arkasına doğru saklanıyormuşum gibi hissetmekten kendimi alıkoyamıyordum.
Ben bu değildim.
Ayrıca çıkmalı ve kafamı biraz dağıtmalıydım, bu kadar düşünmek benim için oldukça fazlaydı. Yanık kokusu burnuma gelmeye başlamıştı.
Az önce göt cebime sıkıştırdığım telefonu yeniden çıkardım ve akşam beni de almaları için diğerlerine bir mesaj yazdım.
Yoğun geçen saatlerin ardından nihayet şirkette işim bitmiş ve eve dönmüştüm. Geçen hafta çıktığım alışverişten kalan son kırıntıları mideme indirirken hızlı bir duş aldım. Hazırlanmamın saatler sürdüğü yoktu ama etraftaki her bir eşya canıma kastederken sürekli kendimi yaralamaktan hareket edemiyordum. Bizimkiler saat geç olmadan mesaj attığında ise daha hazırlanmaya başlamış sayılmazdım. Elbise askılarımdan birkaç tanesini çekiştirerek kendime bu akşam için uygun bir şeyler buldum ve üstüme geçirdim.
Ayakkabımın tekini bulmaya çalıştığım sırada çalan telefonum artık çıkmam gerektiğini haber veriyordu. Onları bekleteceğimi söylemek için aramaya cevap vermek istesem de yatağın içinde telefonumu bulduğumda arama bitmişti. Hemen bir mesaj yazarak birkaç dakikaya ineceğimi söyledim. Gözüm diğer bildirimlere kaydığında beni ilgilendiren başka bir mesaj olmadığını gördüm. Aklıma hücum eden düşüncelerde boğulmadan diğer eşini bulamadığım ayakkabıyı bir köşeye atarak başka bir çift giydim. Yatakta şarjı bitmekte olan telefonumu orda bıraktım ve biraz para ile anahtarımı yanıma alarak evden çıktım.
Arabaya bindiğimde ise herkes gelmeme sevinmiş bir şekilde onları saatlerce bekletmediğim için teşekkür edip benimle dalga geçiyorlardı. Onlara aldırmayarak göz devirdiğimde kıkırdamama da engel olamamıştım.
Saat gece yarısına gelirken mekana girdiğimizde kendimi iyi hissediyordum. Kısa sürede bitirdiğim birkaç içkiden sonra daha da rahatlamıştım.
İçkilerimizi tazelemek için bara yürüdüğüm sırada üzerimde gezinen gözler beni memnun etmiş gibiydi. Bizimkilerin içkisini alıp arkamı döndüğüm sırada barmenin bana seslenmesiyle durup bana uzattığı shotu gördüm. Kimden olduğunu söylememesi merakımı cezbetmemişti ama bu reddetmeme neden olmadı. Uzatılan shotu alıp kafama diktim ve teşekkür edip arkamı döndüm.
Kafamı dağıtmak için bu gece çıkmaya karar vermek farklı hissetmeme sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Seconds Of Snapchat [Hood]
Non-FictionUyku... güzeldi. Ama uçarken güvende hissetmek kadar değil. -Bölümlerimiz fotoğraflarla donatılmıştır.