Hoofdstuk 7

35 2 0
                                    

Jels snapten het niet helemaal en stelde direct de vraag of ik hem niet leuk vond. Maar dat was het net wel ik hield wel heel veel van hem, ik zou hem zelf niet willen kwijt geraken ook al kende ik hem nog maar net.  Maar kon je wel op zo een korte tijd van iemand houden? Zouden het dan wel echte gevoelens zijn?  "Ik weet  het niet Jels ik mag jou echt wel heel graag maar ik weet niet of dit echt gevoelens zijn.": zei ik. Hij keek naar beneden ik zag aan hem dat hij een beetje ontgoocheld was. Ik vond het zo erg om te zien dat ik me omdraaide en zei: "sorry Jels echt sorry maar ik moet hier over nadenken." Ik pakte mijn fiets en ging te fout verder naar het bungalow park. Heel de weg dacht ik aan die kus, die kus had echt iets met me gedaan. Was het dan toch echte liefde? Heb ik hem nu laten vallen voor niets? Toen ik aan de bungalow aan kwam zag ik dat mijn ouders er niet waren. Ik zetten mijn fiets weg en ging naar binnen. Ik riep mijn ouders 3 keer maar kreeg geen antwoord en dat was niet erg nu had ik de kans om te wenen. Ik wist niet meer wat ik wou. Ik ging naar boven en ging wat op mijn bed liggen. Plots hoorde ik geklop op de deur. Wie zou dat kunnen zijn? Ik stapte uit bed en liep naar de deur.

VakantieliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu