Hoofdstuk 37

5 2 0
                                    

“Oke Amber als je het echt wilt weten. Maar ik heb je gewaarschuwd eh! De persoon dat ik gezien heb was Jels en hij was niet alleen. Er was nog een ander meisje bij ook. Het leek heel gezellig Amber en ze waren nog al heel dicht bij elkaar en soms waren ze zelfs te dicht.” Zei Christophe nog al opgelucht. Ik wist niet wat ik moest zeggen of denken. Dat kan toch niet, dat kan Jels toch niet zijn hij hield alleen van mij ik was zijn leven zei hij altijd. Waarom moet hij nu met een ander bezig zijn. Dit verklaard veel waarom hij het uitgemaakt heeft. Hij wou gewoon met dat wijf gaan.  “Hebben ze gekust? Heb je dat gezien? Christophe alstublieft vertel me de waarheid ik moet het weten!” riep ik aan de telefoon. Het bleef stil aan de anderen kant van de telefoon dus het was duidelijk voor mij ze hadden gekust. Godverdomme eh! Hij meent dit ofwa! Ik wil hem niet kwijt geraken aan een ander meisje ik wil hem en niemand anders! Ik ben zijn meisje en hij is mijn jongen en dat moet zo blijven. Het is dus tijd voor actie. “Kom nu direct naar de bungalow tis tijd voor actie.” En ik legde direct er na af. Ondertussen dat ik wachten op Christophe dacht ik al wat na om wat we konden doen want Jels is echt de jongen dat ik wil. 5 minuten later stond Christophe al aan mijn deur van de bungalow. Ik gaf hem iets om te drinken en al direct gingen we aan de tafel zitten om te bespreken wat ik kon doen om Jels terug te krijgen. “Het moet gemakkelijk zijn en haalbaar want je gaat bijna naar huis Amber.” Zei Christophe toen we net aan de tafel zaten. Hij had gelijk ik moest snel een plan verzinnen en dat mocht niet lang duren want anders kreeg ik hem nooit terug. Ik dacht na en plots kwam ik op een idee.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 28, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

VakantieliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu