Ik haasten mij naar bungalow 25 waar de bandleden zaten te wachten ze heten Luna, Alex, Wannes en Sara allemaal wel toffe mensen want ze zagen dat ik er mee in zat dat alles al voor mij gekozen waren dus ik moest kiezen van hun tussen hun suggesties. We moesten een liedje kiezen en we hadden nog maar 1uur dat kwam niet goed dacht ik. Uiteindelijk hebben we liedje gekozen dat voor iedereen haalbaar was. Ik begon te stressen en Wannes zag dat en kwam mij een knuffel geven ik was bang dat hij daar mee iets wou laten merken maar ik wou er liever niet aan denken ik had al genoeg problemen met dat van Jels. Na de repetitie ging ik naar Jels en ik had het gevoel dat hij mij niet wou zien dus ik ging wel even weg. Ik begon te denken dat hij mij gewoon niet wou kennen want hij kwam mij daar juist zelfs al geen dag zeggen en dat kwetste wel. Ik stelde mij teveel vragen die denk ik nooit een antwoord zouden krijgen. Ik mocht er niet aan denken aan Jels ik moest mij nu concentreren op de wedstrijd. Ik ging naar mijn ouders die aan het zwembad lagen en verteld hun hoe de repetitie was. Mijn broer was jaloers op mij want de winnaar kreeg een platen contract. Hij was zo boos dat hij weg liep uit het zwembad. Eerst dachten we dat hij terug ging komen maar dat gebeurde dus niet Thomas kwam niet terug. Mijn mama zei na een uur dat we moesten gaan zoeken in het park en mijn papa moest met de auto gaan zoeken in de omgeving van het park. Ik spurten naar huis ik wist niet wat ik moest doen mijn broer was verdwenen en het kon mijn schuld zijn waarom wou ik mee doen met die wedstrijd. Ik pakte direct de fiets en fietsten heel het park door ik was nog maar net vertrokken of ik zag Jels.
JE LEEST
Vakantieliefde
Teen FictionAmber is een dood gewoon meisje die op vakantie gaat met haar ouders. In het vakantie park leert ze Jels kennen. Jels brengt Amber haar leven helemaal op zijn kop. Amber komt gevoelens tegen die ze nog nooit heeft gehad en liever nooit heeft gehad.