Ik wist niet wat ik zou moeten zeggen want als ik mijn ouders zou sturen zouden ze misschien nog meer naar me komen zoeken. Oke dat deden ze nu ook al maar dat maakten mij niet uit ik wil gewoon niet gevonden worden door hun. Mijn mama had maar nooit moeten zeggen dat ik Jels nooit meer mocht zien dan was dit allemaal niet gebeurd en dan was ik niet weggelopen. Maar goed wat Jels voorstelde was ook wel iets dat ik kon doen want zo een grasveldje is niet comfortabel om op te slapen. Na een minuut dat Jels mee aandrong om mee te gaan en dan te sturen naar mijn ouders, koos ik om mee te gaan. Een bed is veel beter dan een grasveldje en zeker als Jels er bij was. Hij zag er o opgelucht uit toen ik hem zei dat ik mee ging. Hij pakten mij vast en zei: "Ik ben zo blij dat je met me mee gaat Amber zo weet ik dat je veilig bent. Ik hou van jou schatje vergeet dat niet!" Hij kusten mij en nam mijn spullen bij elkaar. Hij liep naar zijn huis en ik bleef staan. "Jels!" riep ik omdat hij al een beetje verder was. Hij draaide zich om en kwam terug naar mij. "Wat gaan je ouders hier van vinden? Ze hebben me nog nooit gezien en waarschijnlijk weten ze niet dat ik besta. Is het niet beter dat ik toch buiten slaap? Zei ik. Hij keek me aan alsof ik zot geworden was en zei: "Ben je nu zot geworden schat ik wil niet dat jij buiten gaat slapen. Mijn ouders weten dat ik een vriendin heb en boven dien zijn die niet thuis. Ze zijn een weekend weg maar ik kon niet mee omdat ik moest werken. Gelukkig dat ik thuis bleef anders had ik jou nooit leren kennen." Hij pakten mij vast en drukte een kusje op mijn voorhoofd. Samen liepen we naar Jels zijn huis. Toen we daar aan kwamen zag ik licht branden. "Je zei dat je ouders niet thuis waren!" zei ik omdat ik dacht dat zijn ouders niet thuis waren. Hij keek me bang aan en antwoorden me: "Die zijn ook niet thuis prinsesje. Blijf hier ik ga kijken of ik iemand zie. Hij vertrok naar binnen. Ik had wel bang dat als er iemand zou binnen zijn dat die Jels iets zou aan doen. Na 5 minuten was Jels nog steeds niet buiten en waren de lichten uit.
JE LEEST
Vakantieliefde
Teen FictionAmber is een dood gewoon meisje die op vakantie gaat met haar ouders. In het vakantie park leert ze Jels kennen. Jels brengt Amber haar leven helemaal op zijn kop. Amber komt gevoelens tegen die ze nog nooit heeft gehad en liever nooit heeft gehad.