Hoofdstuk 30

25 2 2
                                    

Ik verschoot me dat hij wakker was. Ik had zo net mijn hart gelucht bij hem en hem gezegd hoeveel ik van hem hield en toen werd hij wakker. Is dat een teken dat ik toch goed ben voor deze wereld? Waarschijnlijk ben ik nu helemaal aan het door draaien en is Jels helemaal niet wakker en droomden ik dit. Ik kneep in mijn arm en nee het was geen droom. Jels was echt wakker jeeej. Ik pakten hem vast en kusten hem en knuffelde hem ik was echt zo gelukkig omdat hij wakker was. Ik vond wel dat hij er al te actief uit zag voor iemand die nog maar net ontwaakten uit een kunstmatige coma. Ik denk dat die al eerder wakker was geworden en een spelletje speelde met mij. Ik schoof mijn stoel naar achter en keek hem nog al wat boos aan. "Wat is er schatje? Ik ben toch wakker? Dat is toch wat je wou?" zei hij tegen mij. Ik keek hem nog al boos aan en zag een ontgoocheling in zijn ogen en ik zei hem: "Je bent niet nog maar net wakker. Daar voor ben je al veel te actief waarom kon je niet gewoon doen en moest het weer speciaal zijn?" Hij keek me nog al ontgoocheld aan en ik kreeg er toch wel wat medelijden bij omdat hij het precies niet wou dat ik er boos bij werd en hij was wel schattig als hij zo naar mij keek. Hij ging rechtop zitten en pakten mijn hand greep die ik direct weg trok. Hij snikten eens en zei: "Amber, ik heb het nooit zo bedoeld ik wou dat jij de eerste was waar ik wakker bij werd maar je was eer daar juist niet dus ik wou het voor jou echt doen lijken. Zo kon ik toch iemand opfleuren. Ik vond het wel heel lief wat je tegen mij zei." Hij kwam dichter bij en kusten mij en lachte. "Ik vond het zelfs sexy, het had wel iets." Zei hij terwijl hij lachten. Ik duwden hem een beetje weg van mij en lachte ook een beetje. Ik trok hem terug naar mij en kuste hem zo veel ik kon tot dat hij zich weg trok en mij op zijn bed zetten. "Zou mijn prinsje mij misschien gezelschap komen houden in het bed? Het bed is nog al koud."  Vroeg hij aan mij terwijl hij op zijn bed klopten. Ik lachten en ging naast hem liggen. Hij keek me aan en gaf een kusje op mijn voorhoofd. Ik ging dichter bij hem liggen en zo vielen we te samen in slaap.

VakantieliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu