Eerst wouden zijn ouders mij niet geloven maar toen ik begon te snikken vroegen ze direct waar ik was. Ik zei hun dat ik bij hun thuis was en dat daar ook alles gebeurd was. "Meisje ga naar huis! Het is daar niet veilig voor jou het is beter dat jij nu vertrekt! We zien je wel in het ziekenhuis." Ze legden af en ik dacht na over de woorden dat ze gezegd hadden. Waarom was het zo erg om hier te zijn? Is er iets ergs gebeurd? Oke ja hun zoon is hier neergestoken maar het leek dat er meer achter school. Ik dacht na maar ik kon echt niks vinden dat me er op kon wezen dat hier kon gebeurd zijn. Ik besloot om naar het ziekenhuis te gaan. Ik sloot de deur en ineens besefte ik dat ik totaal niet wist waar het ziekenhuis was. De enige oplossing dat ik kon vinden was dat ik terug naar mijn ouders ging en zij mij brachten. 1 ding wist ik zeker, ik ging een hele preek krijgen als ik me sou vertonen. Het maakten me eigenlijk niets uit want het enige dat ik nu wou is dat Jels terug beter werd. Ik vertrok naar mijn bungalow en was bang de hele weg naar huis over de reactie van mijn ouders. Ik stapten het park binnen en de stres ging op niveau 50, heel erg dus! Ik deed de sleutel in de deur en ik ging naar binnen. Mijn mama zag me en liep naar mij en gaf me een knuffel. "Waar heb jij gezeten Amber? Ik was dood ongerust en we hebben je overal gezocht zelfs Jels hebben we ingeschakelde." Zei mijn mama. Ik antwoorden haar: "Ik weer het Jels heeft het me verteld. Hij is de persoon die mij gevonden heeft en toen ben ik met hem mee naar huis gegaan en toen..." Ik begon te snikken. Mijn moeder pakten me vast en vroeg wat er gebeurd was. "Toen zagen we dat er ligt was in zijn huis en hij ging naar binnen om te kijken. Hij kwam maar niet terug en toen hoorde ik een schreeuw en die herhaalden zich. Ik ging kijken en ik zag iemand weg lopen en toen vond ik Jels, hij was neergestoken. Ik kreeg hem niet meer wakker mama!" zei ik al wenend. Ze keek me nog al geshockeerd aan. Ze kon me precies niet geloven. Toen pakten ze me vast en zei dat alles goed komt. Ik weende en viel zo in slaap niet bij bewust van dat de jongen van wie ik hou zat te vechten voor zijn leven en ik verwacht werd in het ziekenhuis.
JE LEEST
Vakantieliefde
Teen FictionAmber is een dood gewoon meisje die op vakantie gaat met haar ouders. In het vakantie park leert ze Jels kennen. Jels brengt Amber haar leven helemaal op zijn kop. Amber komt gevoelens tegen die ze nog nooit heeft gehad en liever nooit heeft gehad.