Hoofdstuk 15

25 2 1
                                    

Plots werd ik wakker en besefte dat ik niet in mijn eigen bed lag. Toen ik rond keek en wat meer wakkerder werd besefte ik dat ik bij Jels was blijven slapen en niet in mijn eigen bungalow door dat ene geluid dat we gehoord hadden. Ik vond het wel schattig hoe bezorgd en beschermend hij was tegen over mij. Maar wat zou dat geluid nou zijn geweest? Ik draaide me om en zag dat Jels niet meer naast mij lag. Ik deed mijn kleren in paniek aan want ik mocht hier normaal niet zijn. Ik friste me op en zag dat er niemand meer in de bungalow was. Ik besloot om naar mijn bungalow te gaan tot ik een papiertje op de tafel zag liggen.

Ik moest al gaan werken. Het spijt me! Ik zie je later wel weer maar wees voorzichtig en stuur me wanneer je in je bungalow bent. Ik hou van jou vergeet dat niet!
Xxx
Jels

Hij is nog steeds zo bezorgd. Ik wil echt weten wat dat geluid was dat we gehoord hadden want het kon niet dat Jels zo bezorgd was voor zo een geluidje. Ik pakten mijn spullen en ging naar de bungalow want mijn ouders zullen wel wat ongerust zijn want mijn papa had niet meer geantwoord. Misschien dat hij mijn berichtje niet gezien of gekregen heeft. Onderweg naar de bungalow voelde ik me ongemakkelijk ik had het gevoel dat ik achtervolgd werd. Ik begon rapper te stappen en rapper tot ik op een moment aan het lopen was. Ik voelde dat iemand achter mij liep. Toen ik achterom wou kijken viel ik over een tak. Nu ben ik bereikbaar voor de persoon die me volgde ook al wist ik niet wie het was. Ik ben dood dacht ik op dat moment want er was geen weg om te ontsnappen. 

VakantieliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu