#24 "- Zostaniesz z nami na m&g?"

2.1K 152 5
                                    

Ranek:

  Obudziły mnie promienie słoneczne, które o dziwo mi nie przeszkadzały. Otarłam swoje oczy. Dopiero teraz zobaczyłam, że nie jestem u siebie w pokoju, tylko w hotelu. Odwróciłam się na bok, a tam spokojnie sobie śpi Leo. Myślałam, że zaraz wybuchnę. Na szczęście nie zrobiłby tego (bez zboczonych komentarzy proszę XD). W sumie to w nocy po ciemku bym nie wróciła... dobra ma te usprawiedliwienie, niech mu będzie.

 Po cichu zeszłam z łóżka. Ogarnęłam swoje włosy i wzięłam torebkę. Napisałam mu karteczkę, którą położyłam na poduszce obok. Wychodząc z pokoju przejrzałam telefon. Trochę nieodebranych połączeń od Zoe, dobra z piętnaście... oddzwonię do niej.

- Cześć Zoe. - Odebrała po kilku próbach. - Ja właśnie wracam do domu, przepraszam że mnie nie było, ale wszystko ci wytłumaczę na miejscu.

- Jezu, martwiłam się. Nie rób tak nigdy więcej. Informuj mnie gdzie wychodzisz. - Bla, bla, bla.

- Tak, tak dobra to ja już się rozłączam, pa! - krzyknęłam i nacisnęłam czerwoną słuchawkę.

 Chowając telefon do torebki byłam już przed hotelem. Nie udało mi się złapać żadnej taksówki więc poszłam pieszo, co mi tam. 

- Hej mogę zdjęcie? - Podeszła do mnie dziewczyna i to chyba w moim wieku.

- Jasne. - Zgodziłam się.

 Porozmawiałyśmy chwilę i odeszła, a ja ruszyłam dalej, kiedy stanęłam przed drzwiami domu dostałam sms'a. Weszłam do środka zdjęłam kurtkę i buty. 

- Hej! - krzyknęłam.

- Cześć. - Usłyszałam odpowiedź.

 Poszłam do swojego pokoju czytając wiadomość od Leo.

Leo: 

Ej :/ Czemu poszłaś? 

Ja: 

I tak wytrzymałeś ze mną dłużej niż nikt inny. :P

Leo: 

Wytrzymam jeszcze, jeżeli dzisiaj się spotkamy... :*

Ja: 

Mam się bać?

Leo: 

Ym.. jak chcesz. Zleży kogo. 

Ja: 

Ciebie xD

Leo: 

Nie, nie jestem groźny. Przyjdziesz na koncert?

Ja: 

Nie wiem...

Leo: 

Bilet będzie na ciebie czekał :D

Ja: 

Może...

Leo: :*

Ja: 

Nie wkurzaj mnie tymi buźkami...

Leo: 

Te lepsze " <3 " ??? XDD

Ja: 

Zależy...

Leo: 

Wiedziałem! 

Ja: 

Co wiedziałeś?

Leo: 

Koncert, który zmienił moje życie. ||BAM [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz