Már hajnalodott amikor a kocsi leállt.
-Megérkeztünk?-kérdezte álmosan Matt, aki épp akkor riadt fel álmából.
-Nem tudom.-ráztam meg a fejem.
-Kiszállás gyerekek!-húzta le a ponyvát Dylan. -Jeffersonban vagyunk!
-Na végre!-nyújtózott ki Richard, majd ő volt az első aki kiugrott a kocsiból és mivel egy kóborló épp akkor sétált felé, örömmel fejbe is szúrta azt késével. -Milyen csodásan kezdődik a nap!-jegyezte meg.
Elnevettem magam, majd én is kiszálltam az autóból. A kutyák is kint voltak már, ugatva kergetőztek.
-De szép a napfelkelte!-jegyezte meg Darcy, akinek Matt segített kiszállni a kocsiból. -Végre valami romantikus, nem gondolod Matthew?-kérdezte csipkelődve.
A fiú csak elnevette magát, majd megcsókolta. Annyira édesek voltak.
Odasétáltam a furgonnak támaszkodó Adamhez.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Neked is Alice!-ásított egyet. -Hulla fáradt vagyok.
-Milyen volt az éjszaka?
-Jó.
Felvontam a szemöldökömet.
-Csak ennyi?
-Mit akarsz még tudni, Alice?-kérdezte értetlenül.
-Példáúl, hogy miről beszélgettetek?
Elvigyorodott.
-A negyed út részén sportról, a többi háromnegyedben meg rólad.
Elvörösödtem.
-Csak viccelek!-nevette el magát. -De rólad is dumáltunk, igen.
-És mégis mit?
-Az bizalmas. Nem adhatom ki. Cserkészbecsület szavamat adtam rá!
-Adam Daniel West!-kiáltottam rá. -A fenébe is, mondd már el!
Erre a mutató ujját a számra tapasztotta.
-Felvered az egész erdőt a hangoddal!-nevette el magát.
Megforgattam a szemeimet.
-Ezt még nagyon megbánod, Adam!-duzzogtam, majd inkább odamentem Emilyhez.
-Mi lett?-kérdezte Emily.
-Semmi.-fújtam ki idegesen a bent tartott levegőt. -Csak Adam szivat, mint mindig.
-Ne is törődj vele!-jegyezte meg Emily. -A férfiak mind ilyenek.
-Edre gondolsz?-kérdeztem.
Bólintott.
-Tudod...azt hittem a tegnap, amikor egymásra néztünk, hogy talán megvan a csekély esély rá, hogy ő is úgy érez irántam, ahogyan én iránta. De persze...nem ez lett.
-Ems, te is tudod, hogy az a tény, hogy elfordult még nem jelenti azt, hogy nem jösz be neki. Hiszen akkor nem mondta volna azt amit mondott.
-Ugyan, Alice. Ez a helyzet egyre reménytelenebb lesz.-jelentette ki, majd vállára húzta a vadászpuskáját és magamra hagyott.
Leültem a kocsi háta mögé. Tyler ült le mellém.
-Mit csinálsz?-kérdezte mosolyogva.
-Szerinted Ednek tetszik Emily?-kérdeztem, figyelembe sem véve az ő kérdését.
ESTÁS LEYENDO
Zombie Apocalypse (hungarian)
AcciónAlice Black egy padláson ébred, barátai társaságában. Nem tudja, hogyan került oda és a többiek mit keresnek ott. De minden kiderül abban a pillanatban amikor kinéz az ablakon... és egy Zombi Apokalipszis kellős közepén találja magát. FI...