Ask Bulutların Üzerinde ve Serseri 2 ye de beklerim.
Açıklama: Bölüm adı, deja vü, yaşanılan bir olayı daha önceden yaşamışlık veya görülen bir yeri daha önceden görmüş olma duygusu. Anı daha önceden yaşamışlık hâlidir. ; déjà (daha önceden) ve voir (görmek) kelimelerinden oluşmaktadır.
Ebrulioffical
MotorlubilgeUyandığımda Ares'in yanındaydım. Daha doğrusu yarı yarıya üzerindeydim. Ares'in yatak niyetine kullandığı yastıkların çoğu benim altımdaydı. Başım onun boynuna gömülmüş, burnum çenesine yaslı halde gözlerimi açtığımda gördüğüm şeyin bir rüya olduğunu sandım.
Bu nasıl oldu?
Hatırlamıyorum, dedim iç sese. Durum tersi olsaydı. Makul bir açıklaması olabilirdi ama şu durumda Ares'i kötü emellerine alet etmek isteyen bendim.
Rezilsin Sera.
Aklım yoğun, bulanık bir sisin ardından buraya nasıl geldiğimi hatırlamaya uğraşırken kıpırdanıp, zaten çok az olan rahatını elinden aldığım için olsa gerek Ares uyandı. Gözlerimiz arasında beni şaşı gösterecek kadar az mesafe vardı.
Şapşal şapşal yüzüne baktığımda boşta duran sol eliyle saçımı okşadı. "Günaydın güzelim."
"Ben burada mı uyudum?."
"Hatırlamıyor musun?"
"Hayır. Sedirde uyudum ve gözümü açtığımda buradaydım."
Sesimin kızgın çıkmasına bir anlam veremediğinden olsa gerek hafifçe doğruldu. Hala üzerinde yatmakta olduğumu fark edip ben de geri çekildim. Doğrularak hemen dibimde bulunan sedire sırtımı yasladım.
"Cidden hatırlamıyor musun Sera?" derken aklı karışmış görünüyordu. Dağınık saçlarını kaşıyıp emin olmak içinyüzüme baktı.
"Dediğim gibi, uyudum ve burada uyandım. Gerisi boşluk. Şimdi bana ne hatırlamam gerektiğini hatırlatır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERi(Kitap Oldu)
Teen FictionSAVAŞ TANRISIYLA OYUN OYNAYAN KÜÇÜK KIZIN HİKAYESİ...(romantizm) *6 Kasım 2016 1 milyon okunma sayisi! İntikam isteyen iki kişilik bir mezar kazsın.(Konfiçyüs) Geriye dönüp hatırladığım ilk şeyi sorsalar oyun derdim. Kimi zaman t...