part 40

18 1 0
                                    

"Hey Simon.",  zei Harry toen hij opnam. Het gesprek duurde niet zo lang en toen het afgelopen was, zei Harry dat we van Simon terug naar huis moesten komen. Dat verklaarde waarom Harry aan de telefoon heel de tijd vroeg: "Waarom?!" "Waarom?", vroeg Niall. Harry haalde zijn schouders op en uiteindelijk zei Louis: "Okey op naar huis dan maar." Toen we thuis waren, gingen we allemaal op de bank zitten en keken Simon vragend aan. Een paar minuten bleef het stil, tot ik vroeg: "Waarom moesten we naar huis komen?", vroeg ik de stilte verbrekend. "Ik heb een nieuw optreden geregeld en deze keer niet alleen voor de boys.", zei Simon en knipoogde naar mij. "Wat?!", riep ik verbaasd. "Je snapt me wel, jij mag ook gaan optreden.", zei Simon. "Vanmiddag gaan we zes liedjes oefenen en natuurlijk mag je coveren." "Wanneer is het?", vroeg ik. "Vrijdag.", zei Simon. Sh*t dat was al over twee dagen. "Ik kan niet, ik-ik heb...", zei ik voor ik werd onderbroken door Liam. "Je hebt plankenkoorts?", vroeg hij. "Ja en hoe.", zei ik bevestigend. "Daar moet je ooit toch wel overheen en trouwens waarom durf je wel op Youtube indirect voor publiek te zingen, maar niet Direct?", vroeg Simon onbegrijpend. "Sta ik op Youtube?! Zingend?!", riep ik geschrokken uit. "Ja en ik vond je zo goed dat ik dit optreden voor je geregeld heb. Wist je dat zelf niet?", zei Simon. Ik schudde mijn hoofd, rende naar boven, pakte mijn laptop en rende terug. Ik zette hem aan en startte Youtube op. "Simon, hoe had je hem gevonden?", vroeg ik. "Nou ik zocht mensen voor in het voorprogramma van de jongens en ik zocht een zangeres genaamd China Anne Mcclain op om te kijken of ze echt zo goed was als mensen beweerden en opeens zag ik jou staan, Annestasia van Blokken-Styles.", zei Simon. "Wat?!", riep Harry, maar ik hoorde het niet, want ik was bezig om China Mcclain op te zoeken. Ik had het lied gevonden en keek wie het geplaatst had. Floris?! "Dit is het lied dat ik voor Floris' verjaardag had geschreven.", zei ik verbijsterd. "Anne hoorde je niet wat Simon zei?", vroeg Harry schreeuwend.  Ik keek op en schudde mijn hoofd. Louis herhaalde het laatste deel van Simon. "Wat?!", riep ik. Iedereen staarde Simon aan in de hoop dat hij het uit ging leggen. Hij hield duidelijk iets achter. Hadden we het überhaupt wel goed gehoord? Het zal toch niet dat zowel Louis als Harry het verkeerd hoorde? Of wel some?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 29, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu