part 17

94 5 0
                                    

"Wat is er Simon?" vroeg ik. "Je kunt maandag met je ouders in een huis dat recht tegenover het huis van de jongens is en het voldoet aan de eisen die je had gesteld," zei Simon. "Omg, f*cking vet," zei Harry. Ik rende naar de jongens toe en knuffelde ze. Ik was helemaal blij met dit nieuws, daardoor ging ik op het podium nog meer los. Niall knipoogt naar me elke keer als hij naar me keek. Op een gegeven moment vormde ik een hartje met mijn hand, waarna ik naar hem wees. Hij bloosde en zijn ogen straald, so cute! Toen he optreden af was gelopen, riep Louis: "Een groot applaus voor de DJ en onze nieuwe beste vriendin, Anne!" De jongens kwamen naar me toe en tilde me op. Na het applaus zette de jongens me weer neer. Ik vroeg aan Niall zijn micorfoon, waardoor hij me vragend aankeek. "Jongens, willen jullie plaats nemen aan die tafel. Dan kunnen de fans van vandaag een handtekening van jullie krijgen," zei ik door de microfoon. De jongens namen plaats en ik legde voor ieder vn hun twee stapels foto's neer, een met een foto van zichzelf en een met allemaal (eigenlijk legde ik die alleen bij Liam neer, omdat die aan het begin van de tafel zat). Niall seinde opeens dat ik naar hem toe moest komen, ik snapte niet waarom, want er stond al een fan aan zijn tafel. Toen ik bij hem stond ging ook staan en gaf me een kus op mijn wang. De fan maakte hier een foto van. "Omg, jullie zijn zo een ontzettend leuk stel," zei ze. "Hoe wist je het?" vroeg ik. "Meid, je date een jongen van 'One Direction' he, het staat op twitter, facebook, teletext, magazines zoals meiden en girlz, kortom het staat overal. De paps hebben jullie allang samen gespot," zei de fan. Ik schaamde me dat ik even was vergeten dat niall van One Direction was. Ik lachtte naar de fan, maar wist eigenlijk niet of dit wel een goed teken was. "Dus alle directioners weten het al?" vroeg ik nog ter bevestiging. "Yup, iedere directioner die zijn band een beetje volgt weet het,"zei ze. Toen iedereen een handtekening had gehad, mocht ik nog even wat liedjes en/of verzoekjes draaien. Op eeens kwam er een verzoekje voor een slownummer, dus die zette ik een op. Toen ik hem net op had gezet voelde ik dat ik mee werd getrokken. Het ging zo snel dat ik niet zag wie me mee sleurde, maar een ding wist ik zeker, het was niet Niall, want die stond een paar seconden eerder nog met een paar fans te praten. Hij was hier in Amsterdam de favoriet van veel fans.

heey een hoofdstuk klaar, duurde lang i know maar hij is er see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu