part 20

87 6 1
                                    

Harry gaf me een knuffel en liep daarna de kamer uit. Ik klopte op het bed als teken dat Louis erbij mocht komen zitten. Hij kwam erbij zitten en begon met praten: 'Hé, eum, sorry van wat er vanavond is gebeurd. Ik... eum... ik denk... eum ik hou nog steeds van Eleanor, echt waar, maareeeeh...' 'Je projecteerde je liefde voor Eleanor op mij, omdat je haar zo erg mist?' vulde ik vragend aan. 'Juist,' zei hij. 'Ik weet het niet meer... Ik ben verward weet je?' Ik keek hem vragend aan. 'Hoezo ben je verward, is er iets?' vroeg ik. Louis had tranen in zijn ogen. 'Ik mis El gewoon zo erg dat ik dit doe,' zei hij. 'Het is okey Lou.  Iedereen maakt wel eens zoiets mee. Denk rustig na over waar je dan ook verward over bent, maar bovenal: maak geen keuzes waar je spijt van gaat krijgen,' zei ik hem knuffeld en proberend hem te troosten. 'Thanks Anne, je bent gewelig,' zei Louis me nog steviger knuffelend. 'Thanks Lou, jij ook. Tenminste als je me niet dood knuffelt,' zei ik. Ik hoorde hem zacht grinniken. Hij liet me los en keek me weer serieus aan. 'Hopelijk vergeeft Niall jou, niet dat je iets fout deed, nou ja in zijn ogen wel, maar wij weten beide dat het mijn schuld is en niet die van hem. Misschien moet ik het anders zeggen...' zei hij. 'Louis ik snap wat je bedoeld,' zei ik. 'Als hij jou niet meer terug wil zal ik het mezelf nooit vergeven, weet je? Ik weet niet of ik dat nu wel kan, ik heb Eleanor bedrogen, mijn Eleanor,' vulde Louis zichzelf aan. 'Ze snapt het vast wel en bovendien zoende je me niet echt, het was een kusje op de wang. Dat doe je ook bij feliciteren en kan ook vriendschappelijk zijn, netals "ik hou van jou" zeggen, dat kan ook vriendschappelijk zijn. Als je me nou op me mond zou zoenen zou het anders zijn, dat is sowieso ni vrienschappelijk,' zei ik. 'Maar, stel eh, jij was mijn vriendin en ik was op tour en flikte wat ik nu bij jou flikte zou jij me dan vergeven?' vroeg Louis. 'Ja, als je zou uitleggen wat er precies was gebeurd en je verteld dit, dan absoluut,' zei ik lachend. 'Ze tweet vast over hoe erg ze je mist, zullen we dat even gaan kijken?' vroeg ik. Louis knikte bevestigend. Ik pakte mijn laptop van mijn nachtkastje, klikte op internet en startte twitter op. Ik ging naar Eleanors profiel en het eerste wat me opviel was dat ze haar profielfoto had veranderd. 'Zie je, ze heeft nu een foto van jou en haar zoenend bij de "big ben",' zei ik. 'Deze foto hebben zij en ik nooit gemaakt,' zei Louis verward. Ik klinkte op de foto, zodat hij groter werd. OMG het was niet Louis die Eleanor zoende op die foto maar Luke Hemmings van "Five seconds of summer". Snel sloot ik de laptop. Louis huilde, hij had zijn hoofd in zijn handen. 'Pfff ik ook met mijn grote mond,' dacht ik. 'Ze was je niet waard als zo zoiets filkt als je op toor bent,' zei ik. Louis keek op en vroeg: 'Denk je echt?' Ik knikte, droogte de tranen die op zijn wangen zaten met een zakdoek je uit het doosje dat naast me lach, waarna mij hoofd dichterbij kwam. ik sloot mijn ogen en ik...ik...ik zoende hem?! 'Anne wat the f*ck ben je aan het doen?!' hoorde ik in mijn hoofd. Ik opende mijn ogen en trok terug. 'S-s-soryy daarvoor, je hebt het al moeilijk zat en dat flick ik dit. Ik...ik...' zei ik en dacht er achteraan: 'Ik weet niet waarom ik dit deed.' 

heey het heeft lang geduurd maar op vraag van mijn super lieve en rare bff heb ik maar weer een hoofdstuk geschreven see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu