part 18

100 6 2
                                    

'Louis, wil jij slowen met mij?!' vroeg ik verward. Hij knikte en zei: 'Niall is te druk met de fan girls en jij verdient ook een dansje.' 'Awhh lief Lou, thanks,' zei ik. 'Maar hoe wist je dat ik een slow nummer op ging zetten, ik bedoel ik had hem een seconde op en je trok me al mee.' 'Eum, niet praten, maar dansen beauty,' zei Louis snel en een beetje nerveus. Ik lachtte, hij was best wel cute. Eerst was hij mijn favoriet, ik hou van ze allemaal hoor begrijp me niet verkeerd, maar ik zette Louis uit mijn hoofd, omdat ik hem en Eleanor een te cute stel vind. Nu is Niall mijn favoriet en hoe beter ik hem leer kennen, hoe leuker ik hem ga vinden. Louis is ook wel lief, maar Niall is en blijft my boy. Na het slow nummer snelde ik weer naar mijn draaitafel, waar ik van mijn baas te horen kreeg dat ik nog twee nummers mocht draaien en voordat de disco zou sluiten. Ik doe altijd ls laatste twee nummers een verzoekje en een zelf gemixt nummer, dat gemixte nummer doe ik meestal als laatst. Ik vroeg wie er nog een verzoekje had voor een liedje. Niall kwam aan met het liedje 'Really don't care,' van Demi Levato. Ik had niet anders van hem verwacht haha. Louis kwam ineens bij me staan en vroeg wat mijn vorige nummer was en of ik dat al wist. 'Jah, dat is een nummer dat ik zelf heb gemixt,' zei ik. 'Cool,' zei Louis. 'Weet je hoe je een nummer nog cooler kan maken?' 'Nee?' zei ik. 'Een woord, scratschen," zei Louis. 'En dat is?' vroeg ik hem. Ik had er namelijk nog nooit van gehoord, dat is achteraf gezien best slecht voor ieman die al drie jaar DJ is in een disco. 'Ik zal het je zo bij je eigen lied wel leren, het is niet zo moeilijk hoor,' zei Louis knipoogend. 'Thank Lou, wil je dat echt doen?' vroeg ik. 'Jah tuurlijk, elke DJ moet t kunnen,' zei Louis. 'Cool Lou, thank. Wil je een koptelefoon, zodat je niet doof word?' vroeg ik. 'Jah graag,' zei Louis. Ik gaf hem de rode koptelefoon die onder mijn draaitafel lag. Ik had meerder koptelefoons in meerdere kleuren, omdat ik van afwisseling hou. Het leid dat Niall wou was inmiddels afgelopen, dus zette ik mijn mix op. Louis pakte mijn handen en legte ze op de platen en bewoog de plaat heem en weer. Blijkbaar was dat dus scratschen. Ken je de manier waarop stelletjes in films potten bakken, op die manier hielp Louis mij met scratschen. Het was verwarrend maar de enige manier op mij het te leren. Toch? Ik wou dat denken, maar wist eigenlijk niet wat ik moest doen en denken over dit. Wat zou Niall denken als hij ons zo ziet? Maar hij zag ons niet, hij was nog steeds te druk met de fangirls. Hij was wel hen idool en het was goed dat hij om zijn fans gaf, maar intussen had ik geslowd met zijn beste vriend die me nu ook hielp met DJ'en. Dat beide zou je eigenlijk alleen als stel doen, maar ja ik deed het dus met de beste vriend van mijn vriendje. Kon het Niall dan niks schelen wat ik deed? Was hij nou echt meer geïntreseerd in zijn fans dan in mij? Ik ging helemaal op in de beat, Louis en ik waren een goed team, dat wel. 'I love you,' hoorde ik ineens waarna ik een kus op mijn wang kreeg. WAT THE F*CK DEED LOUIS. F*CK net nu keek Niall, kan het nog erger? 

heey weer een (wat langer) hoofdstuk see ya

xxfiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu