"Eum, Niall. Floris belt me weer," fluisterde ik in Nialls oor. Niall pakte mijn telefoon, nam op en zette de telefoon op luidspreker. "Met Niall," zei hij. "Wie is Niall?" hoorde we Floris zeggen. "Wie is dit?" vroeg Niall. "Eum, ik ben Floris. Het ex-vriendje van Anne," zei Floris. "Wie is Anne? Ow je bedoeld het meisje met wie ik van nummer had geruild?" vroeg Niall. "Heb je van nummer geruild met een vreemd meisje?" vroeg Floris verbaasd. "Jah, we stonden samen in zo'n winkel en wouden beide een ander nummer, dus ruilden we in plaats van beide een nieuw nummer te kopen," zei Niall. "Owhh, kun je zeggen wat je vorige nummer was, want ik moet dat meisje spreken," zei Floris. Ik deed mijn mond open om wat te zeggen, maar Niall deed gauw zijn hand voor mijn mond en zei: "Nee, sorry ik heb dat meisje beloofd niemand mijn oude nummer te geven en zij mij ook, dus dat gaat echt niet." "Owhh okey, nou ik zal je niet meer lastig vallen Niall zei je, bye," zei Floris voor hij op hing. Niall gaf mijn telefoon terug. "Stijlvol opgelost, knapperd," zei ik lachend. Weer schoten we met zijn alle op. "Dat hij daar intrapt, zeg," riep Louis tussen het lachen door. Mijn ouders en Simon lachtten niet mee. Toen we eindelijk weer waren gestopt vroeg Louis aan Simon: "Waarom kwam je eigenlijk hierheen, Simon?" "Omdat jullie hotel had gebeld dat jullie je wel hadden ingecheckt maar er gisteravond ni heen waren gekomen, dus ik ben naar jullie hotel gegaan, heb jullie spullen opgehaald en jullie gebeld. Maar zoals gewoonlijk namen jullie niet op en toen ik jullie gps-signaal volgde kwam ik hier uit," "Weer dat stomme gsp-signaal gevold, je moet daar echt eens mee ophouden, Simon en waarom was je überhaupt in Nederland," zei Zayn. "Een, het is uncle Simon voor jullie boys en ik wou vanavond kijken hoe jullie optreden ging," zei Simon. "Haha en voor mij?" vroeg ik lachend. "Ben jij ook een jongen Anne?!" vroeg Liam plagend. "Ja, sorry ik had het eerder moeten zeggen jongens," zei ik nep-verdrietig, waarna ik begon te snikken. Het snikken veranderde al snel in lachen. "Ik ga maar weer een, zie jullie vanavond boys en girl. Bedankt dat ik even binnen mocht komen om mijn boys ff te zien, meneer en mevrouw Van Blokken," zei Simon uiteindelijk. "Geen dank," zei mijn vader die met Simon mee naar buiten liep. "Mam, waar is de dvd-doos?" vroeg ik. Mijn moeder wees naar een doos in de kast. "Jongens zullen we op mijn kamer een film gaan kijken?" vroeg ik. "Is goed," zei Harry. "Helpen jullie dan wel even mee met die doos, hij is nogal zwaar," zei ik. Niall en ik droegen de doos naar boven, ik liet de jongens een film uitkiezen en zette hem op. De jongens kozen uit de overvolle doos een horror film. We gingen op een bed-bank zitten die in mijn kamer stond. Hij was een beetje te klein voor ons allemaal, dus ging ik op Nialls schoot. Dat kwam goed uit, want bij hem voelde ik me sowieso veiliger en ik ben nogal snel bang. Ik deed mijn handen voor mijn ogen bij de enge stukjes, als Niall zag dat ik dat deed knuffelde hij me stevog. Opeens zette Louis de film op pauze en keek hoe laat het is. Ships!
heey weer een hoofdstuk klaar lolz. see ya
xx fiekevanesch
JE LEEST
Anne's Dagboek Ft. One Direction
Hayran KurguHet gaat over een dood normaal meisje, tenminste dat wil ze zijn. Ze vindt dat ze een saai leven leidt, waar ze op ee gegeven moment van terug komt. Ze heeft geen vriendinnen alleen vriendje. Niemand weet dat ze rijk is in haar normale leven. Dat z...