part 26

88 8 0
                                    

'Dit is de brief waarin staat wie wat erft,' zei Zayn. 'En zo te zien erf jij alles,' zei  Niall die over Zayns schouder me keek. 'Wat?! Serieus?! Waarom hadden ze die al klaar?! Wisten ze dit al van te voren?!' Vroeg ik. 'Ja serieus, geen idee en weet ik niet,' zei Louis lachend. 'Haha okey dan. Maar echt alles?!' Zei ik. 'Ja, zelfs de uh manege? Hebben jullie een manege?' Vroeg Harry. 'Ja met negen paarden,' zei ik. 'Cool kunnen we ze zien?' Vroeg Liam. ' Tuurlijk, wanneer?' Vroeg ik. 'Meteen,' zei Niall snel. Hij pakte mijn hand en probeerde me mee te sleuren. 'Okey maar Hoe gaan we, want het is redelijk ver?' Vroeg ik. 'We kunnen Simon bellen voor een lift,' zei Liam. 'Of we bellen en taxi,'  stelde  Louis voor. We wisselden met zijn allen blikken en zeiden: 'We bellen wel een taxi.' 'Maar het moet wel minstens een zes persoons taxi zijn, want anders kan het niet,' zei ik. Niall bevestigde dat. 'Past wel hoor,' zei Zayn. 'Okey Ik bel wel,' zei Liam. Hij pakte het telefoonboek en zocht het nummer van een taxibedrijf op. Hij toetste het nummer in en zette de telefoon op luidspreker. Er werd opgenomen. Ik weet alleen niet met Hoe het taxibedrijf heet. 'Hallo, met taxibedrijf....' zei de man. 'Hey hebben jullie taxi's voor zes personen?' Vroeg Liam. 'Eum volgens mij wel ik zal het even aan mijn baas moeten vragen, ogenblik alstublieft,' hoorde we Door de telefoon. 'Okey,' antwoordde Liam, waarna hij zijn hand op het  microfoontje legde. Tegen Niall zei hij dat Niall  zo meteen met zijn accent Door de telefoon moest praten om de man in verwarring te brengen. 'Liam als "vader" van de groep moet je het goede voorbeeld geven,' zei ik met een knipoog. Liam keek nu sip, dus zei ik: 'Okey Ik ben wel de verstandigste.' Liam schoot in de lach.  'Jij?' Vroeg hij. Toen we de man weer houden praten hield Liam zijn vinger aan zijn mond als teken dat we weer stil moesten zijn. 'Hey ben ik weer,' zei de man aan de telefoon. 'Hey Ik ben er ook weer,' zei Niall met zijn Ierse accent iets overdrever dan normaal. 'Eum net had u geen accent toch?' vroeg de Man. 'Jawel,' zei Niall zo normaal mogelijk. 'Maar hebben jullie nou een zes persoons taxi?' Ik zag dat Louis ieder moment kei hard in lachen kon uitbarsten, dus liep ik naar hem toe en hield mijn hand voor zijn mond. Niall leek hierdoor geërgerd, maar dat trok ik me er niks van aan. Als Louis in de lach schoot was heel de grap verpest. 'Ja,' zei de man. 'Mooi zo. Hoe laat kun je ons ophalen?' Vroeg Liam die zijn hand voor Nialls mond had gelegd. 'Wow ligt het aan mij of is uw accent weg, maar weer kunnen meteen komen,' zei de man. Op de achtergrond hoorden we en mam roepen dat hij zulke dingen niet mocht zeggen of zo. 'Waar woont u dan komen we er meteen aan,' zei de man. 'Moment Ik ben net verhuisd. Nu weet ik mijn adres niet meer uit mijn hoofd,' zei Liam, waarna hij de telefoon aan mij gaf een fluisterde dat ik het moest zeggen. 'Hey ben ik weer, ik woon in de Arendslaan 30 in Amsterdam,' zei ik. 'Ik weet niet wat daar allemaal gebeurd, maar ik kon eraan. Tot zo, Ierse,  vrouwelijke man,' zei de taxi man. 'Tot zo,' zeiden Liam, Niall en ik tegelijk. We hoorden hem lachen waarna hij op hing. 'Ik doe even mijn paardrij kleren aan,' zei ik. Ik liep de kamer uit naar mijn kamer en pakte de paardrij kleding uit de kast. Dat haalde een hele hoop herinneringen op. Zowel mooie als herinneringen die nu pijn deden, omdat ze iets te maken hadden met Floris. De laatste categorie wou ik Het liefst vergeten. Ik hoopte dat ik naar de manege gaan wel aan kon, want dat was en plek waar Floris en ik val rond hingen samen. Ik was er ook niet met geweest sinds het uit was. Ik was bang om te huilen. Nu al helemaal, want ik zat al niet lekker in me vel Door de moord op mijn ouders. Toen ik aan de leuke tijd met Floris dacht, schoten de tranen weer in mijn ogen. Ik hoorde geluid op de gang, het kwam steeds dichter bij. Ik draaide mee om een keek naar de deur. Hij kwam de kamer binnen een moest ook huilen...
Hey weer een hoofdstuk af see ya
Xx  fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu