part 2

293 7 1
                                    

Ik zag dat floris erop had gezet dat hij een nieuwe vriendin had. Wow, wat had ik in hem gezien. Hij was gewoon een f*cking player. Tijd voor een reactie: "Awhh sweet, heeft me ex-vriendje nu al een nieuw vriendinnetje. Spijtig dat je het een paar minuten geleden had uitgemaakt, omdat je mijn ouders niet kon ontmoeten." Ik klikte op plaatsen. Oei, misschien een beetje te bitchy reactie. Nou ja, moest hij maar geen player zijn. Toen zette ik zowel op facebook als twitter: "Free life!! Be who you are!" Ik keek snel bij de tweets van mijn favo band: 1D! Bla bla bla, wist ik al. Toen viel mijn oog op iets wat ik nog niet wist. Ik bleef even verstijfd zitten en schreeuwde uiteindelijk: "Omg, 1D gaat optreden in de disco waar ik werk!!" Ik legte mijn laptop op mijn bureau en sprong op mijn bed alsof het een trampoline was. Toen ik helemaal uitgeput was, pakte ik mijn laptop en checkte mijn rooster van de disco. Yes, die dagen moest ik werken, dus misschien zou ik ze ontmoeten. Ik moest natuurlijk wel gewoon blijben werken, maar wacht eens... Misschien kon ik hun personal assistente zijn, dan werkte ik gewoon en ik ontmoette ze. Dat zou ik morgen voorstellen aan mijn baas in de disco, dan moest ik toch werken en had ik als het mocht nog een week om me erop voor te bereiden. Misschien was het niet de leukste manier om ze te ontmoeten maar wel de makkelijkste manier en het was eens wat anders dan de dj zijn. Ik had dorst dus rende ik naar beneden en pakte een flesje uit de koelkast, yum bananencocktail. Ik opende het flesje en liep naar boven. Ik had overdreven, mijn leven was niet saai, hij had gewoon ups en downs. Ik startte mijn laptop op en hoorde meteen een pingeltje. Ik had dus blijkbaar een facebook melding, ik keek en het bleek van het vriendinnetje van floris te zijn ze schreef: "wow, bitchy reactie., maar hij heeft alles toegegeven. Ik dumpte hem door you, thanks. Zonder jou hulp was ik er vast nooit achter gekomen, dank je xx @annestasia blokken." Ik had ook een vriendschaps verzoek van haar., ik accepteerde en meteen begon ze te praten. We praatten door tot ik moest eten en daarna ook nog. De tijd vloog voorbij, het leek of ik haar al super lang kende.Rond twaalf uur waren we beide best wel moe en gingen slapen. De volgende ochtend, moest ik weer naar school, maar deze schooldag verliep langzaam. Ik denk dat dat komt doordat ik zo uit keek naar vanavond. Eindelijk was het dan zo ver ik mocht gaan werken, na mijn dienst liep ik naar het kantoor van mijn baas. Ik vroeg hem of het mocht, maar hij leek te twijfelen. Dus zei ik snel: "Als ik het mag doen, schrijven ze vast dat het een goede disco is, die bands zelfs een assistente geeft. Je krijgt een hoop goede recenties en misschien willen er hier dan wel meer bands optreden. Ik zal voor elke band de personal ssistente zijn en ik beloof aan al hun van al hun wensen te voorzien." Ik had hem overtuigd en mocht het doen. Een week om me op mijn baantje voor te bereiden moest voldoende zijn toch. Toen ik de deur uit wou lopen zei de baas dat ik dan zelfs een dubbel salaris zou krijgen. Ik zou het tegen niemand zeggen, niet op facebook, niet op twitter. Ik wou de andere niet jaloers maken, misschien gingen ze me dan haten. Dat wil ik niet! Op de terug weg liep ik de korste route, dat was door een paar steegjes. Toen kwam ik in het steegje aan achter Floris' huis. Ik kreeg flashbacks, van de keren dat we hier zoende. Deze plek was nu niks meer voor mij. Ik liep de hoek om naar het stuk waar Floris woonde. Ik was helemaal met mijn hoofd in de wolken, omdat ik one direction zou ontmoeten. Opeens voelde ik dat ik werd vast gepakt, niet zacht of zo. Een stevige greep had me en wou me niet meer loslaten. Ik schrok uit mijn gedachten en keek op. Het waren...

heeey... niks te vertellen sorry see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu