part 39

27 1 0
                                    

"Nee absoluut niet.", zei Simon. Dit maakte Liam verward, tot hij zag dat Niall en ik knuffelend en tegen elkaar leunend op de bank zaten. Dus gingen we shoppen. Na het shoppen gingen we nog even naar de Starbucks. "Wat wil je?", vroeg Niall. "Ik neem wel hetzelfde als jou.", zei ik knipogend en me overgevend dat hij toch wel zou betalen. Terwijl Louis en Niall bestelden, gingen Harry, Liam en ik een plekje zoeken. "Gelukkig is alles weer van te voren.", zei Liam toen we zaten. "Ja inderdaad, ik werd gek van al dat geruzie.", vulde Harry aan. Ik knikte alleen. Het voelde nog steeds of het mijn schuld was. Ik was aan het denken aan iets om Louis minder jaloers te laten zijn op mij en Niall. Toen kreeg ik een briljant idee al zeg ik het zelf. "Als we Louis nou aan een super leuk meisje koppelen, hoeft hij sowieso niet meer jaloers te zijn op Niall en mij.", zei ik. "Ja, maar wie?", vroeg Harry. Ik dacht na, wie zou Louis leuk vinden. Ik dacht terug aan alle interviews die ik had gezien, maar kon zo snel niemand bedenken. Ik kon niet lang gefocust blijven op een ding, dus na een paar minuten vlogen mijn gedachten alle kanten op. Tot de band van Perrie Edwards, die Jade was dat niks voor Louis? Ik vroeg het aan de boys, die ermee instemden dat het een goed idee was. Ze zouden haar straks meteen een berichtje sturen. "Waarom wachten?", zei ik. Liam gaf me gelijk en zou haar meteen een berichtje sturen. Na een paar minuten in spanning te hebben gewacht, zei Liam dat het onmogelijk was. Ik vroeg hem hoezo en hij antwoordde: "Ze is naar Rusland verhuisd, omdat ze uit de band is gezet." "F*ck.", riep ik en keek om me heen. "En dat meisje daar, is dat geen leuk meisje voor Louis?", vroeg ik hardop aan Liam en Harry. "Anne, ik hoef geen ander meisje. Het is net uit met Eleanor, remember? Ik ben er denk ik gewoon nog niet aan toe, het komt wel op zijn tijd.", zei Louis vanaf achter me. Ik draaide me snel om en zei dat het maar een grapje was. Liam en Harry schoten in de lach, terwijl Niall en Louis me vragend aankeken. "Het was echt niks, kom er gezellig bij zitten.", zei ik snel. Ze gingen zitten en gaven ons onze drankjes. Na een tijdje zitten kletsen en van onze drankjes genieten, vroeg Louis hoe laat het was. "Twaalf uur.", vertelde Liam. "Zijn we pas twee uur weg?", vroeg Harry verbaasd. "Dan hebben we nog drie uur om naar de dierentuin te gaan.", zei Niall. "Mag dat wel van Simon?", vroeg ik. "Als we maar om drie uur thuis zijn,", zei Louis. "Simon kan echt niet van alles zeggen of we het wel of niet mogen doen." Plotseling stond Niall op en kwam achter me staan. Een paar seconden later, voelde ik iets kouds om mijn nek. Ik keek naar beneden en zag een ketting. Ik pakte hem vast en bekeek hem eens goed. Het was een sleuteltje met een ijzeren plaatje, waarop stond: Jij bent de sleutel tot mijn hart xx Nialler. "Mooi?", Vroeg Niall. Ik lachte verbluft en knikte. Hij kwam weer naast me zitten en ik zag dat hij een ketting om zijn nek had, waar een slotje in de vorm van een hartje aan hing, probeerde of het sleuteltje er echt in kon en het paste precies. Ik keek hem aan in zijn mooie blauwe ogen en bedankte hem nog eens. Ik gaf hem een bedankende kus. Harry werd gebeld en nog voor hij op nam, zei hij: "Geen dierentuin voor ons."

hey, weer een hoofdstuk af. Nu kan het weer even duren voor ik weer schrijf want moest voor de volgende hoofdstukken een ander schriftje pakken, die moet ik nu weer effe zoeken. Waarschijnlijk weet ik wel waar hij ligt, maar dan nog haha anyways see ya

xx ImNobodyToo

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu