Part 33

127 8 4
                                    

Ik trok de deken over mijn hoofd heen en durfde niet te kijken. Ineens voelde ik een hand op mijn hoofd. Ik hield het niet meer en gilde de longen uit mijn lijf. De deken werd van me af getrokken en het licht ging aan. Tot grote opluchting stond Niall naast mijn bed. 'Eum hey Niall. What's up?' vroeg ik zo kalm en normaal mogelijk. 'Ik wou kijken of je sliep, ik bedoel de eerste paar nachten in een nieuw en vreemd huis slaap je meestal niet zo goed of soms zelfs helemaal niet,' zei Niall, terwijl hij naast mij op mijn bed ging zitten en lief over mijn hoofd en door mijn haar aaide. 'Ik sliep wel alleen ik had een nachtmerrie. Floris liep hier door het huis en hij droeg een mes bij zich. Nou ja hij had hem zelfs in zijn hand en hij keek heel dreigend. Daardoor schrok ik zo erg toen jij ineens de kamer binnen kwam. Ik... Ik dacht dat het Floris was en dat het geen droom was, maar een soort van fisioen,' zei ik nog steeds half buiten adem. 'Owhh, sorry schatje,' zei Niall mij knuffelend. 'Maakt niet uit, lekkertje van me,' zei ik knipogend. Niall bleef nog een kwartier kletsen en toen zei hij: 'Misschien moeten we maar weer eens gaan slapen.' Ik knikte, waarna Niall me een kus gaf en weg wou lopen. 'Kom je er niet bij liggen liefie?' vroeg ik. Hij draaide zich om en keek me vragend aan. 'Met jou naast me slaap ik vast stukken beter,' zei ik. Niall lachtte en zei: 'Okey dan schatje, schuif eens op.' Hij kwam weer naar het bed toe gelopen en ik schoof op zodat hij er bij kon liggen. Hij kroop naast me in bed en deed zijn armen om me heen. 'Liefie je handen zijn ijskoud en ze trillen is er iets?!' vroeg ik. Niall knikte en vertelde dat hij ook een nachtmerrie had gehad. In zijn nachtmerrie vermoorde Floris mij echt, daarom kwam hij naar mij toe, vertelde hij. Ik kroop dichter naar hem toe, keek hem recht in zijn mooie blauwe ogen en zei dat alles goed was, zolang hij en ik maar bij elkaar waren en dat we beide wel wat slaap verdienden. Niall stemde daarmee in en wenste me een goede nacht. 'Sleep well, beauty boy,' zei ik. De volgende morgen werden we gewekt door Louis. Hij leek het niet zo leuk te vinden dat Niall ook in mijn kamer was, 'We komen zo,' zei Niall die me tegen mijn schouders aan duwde, zodat ik weer op mijn rug ging liggen en me tegen zich aan trok. 'Tot zo Niall en lieve, lieve Anne,' dacht ik Louis te horen zeggen. Ik wou weer recht opzitten om te vragen of ik dat goed had gehoord, maar Niall had me stevig vast. Iets te stevig en hij zoende me. Na een paar minuten werd de zoen onderbroken, doordat Simon binnen kwam en Niall (letterijk) mee sleurde. Tegen mij zei hij dat ik me moest aankleden en naar beneden moest gaan. Ik kleedde me aan en ging naar beneden. 'Good morning boys,' zei ik. 'Goede morgen, Cruesli of brood?' vroeg Liam. 'Cruesli graag,' zei ik. Liam pakte een kommetje en deed er cruesli. 'Melk of yoghurt?' vroeg Liam. 'Melk graag, dat is zo lekker eh,' zei ik. 'Jaaah ik zei toch dat het lekker was,' zei Louis zijn vuist uitstekend voor een boks. Simon kwam naar beneden. 'Goede morgen Simon,' zei ik vrolijk. 'Ik moet je iets vertellen, Anne,' zei Simon serieus. Te serieus...

heey weer een hoofdstuk klaar... see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu