part 22

94 7 1
                                    

Ik stond op en liep naar Zayn toe. Zayn gaf me het briefje, zodat ik het kon lezen. Maar ik kon het niet lezen door de tranen in mijn ogen. Ik vroeg Zayn of hij het briefje voor kon lezen. 'Tuurlijk babe,' zei hij. 'Er staat: Jij was niet thuis op 13/08/14, dus zijn je ouders het slachtoffer geworden. Het is een voorproefje voor wat jou te wachten staat meid. Voorlopig zal je me niet zien, omdat ik  voor drie jaar de cel in ga, maar pas op. Dit was mijn afscheidskado, geniet ervan. Je kan het namelijk niet ruilen en geld terug gaat ook niet. Had graag dat we voor altijd samen waren, maar jij blijkbaar niet, dus jij je zin. Dit kan je stomme vrienden trouwens ook gebeuren, want zij kwamen tussen ons in. Vooral die Niall kan het nog wel eens overkomen.Je ouders hebben voor jou en je vrienden geleden.  Bye schatje, Tot over drie jaar. Love you. Xx Floris.' Ik barstte in huilen uit alweer. 'Ik had het kunnen weten dat hij het was, maar ik neem wraak,' zei ik uit woede. 'Nee, jij bent een veel te goed mens om wraak te nemen, schatje,' zei Niall die me inmiddels van achteren knuffelde. Ik  draaide me om en knuffelde hem terug en zei: 'Maar ik kan niet leven zonder mijn ouders, misschien dat ik...' 'Nee, dat doe je niet,' onderbrak Liam me. Ik probeerde protesterend maar te zeggen, maar Liam keek me streng aan. 'Het is mogelijk iemand te verliezen waar je van houdt, ik weet het. Maar dat is nog geen reden voor zelfmoord,' zei Louis, terwijl hij diep in mijn ogen keek. 'En bovendien heb je ons nog,' zei Zayn.  'Ik wil bij mijn ouders zijn,' zei ik snikkend. 'Sorry schat,' zei Niall. Hij gaf me een kus op mijn wang. Ik voelde tranen over mijn wangen lopen en zag alleen nog wazige beelden. Ik knikte en zei dat ze geluk hadden. 'Maar laat Simon maar geen huis in Londen kopen, ik ben niet klaar om alleen te wonen in een stad die ik niet ken. Ik blijf hier wel wonen, hier ken ik het tenminste,' voegde ik eraan toe. 'Trek anders bij ons in, we hebben nog een logeerkamer over en dan word die gewoon van jou. Dan slaap je ook nog eens tussen Lou en mijn in,' zei Niall. 'Niet zo snel, we moeten het eerst aan Simon vragen. Tuurlijk wil ik het ook heel, graag maar als het niet mag van Simon, heb je het al beloofd,' zei Liam. Niall keek verdrietig en dat was super cute. 'Okey, ze komt sowieso bij ons wonen of het nou mag of niet,' zei Liam. Niall knuffelde mee blij. Zayn was ondertussen even naar wc gegaan en vroeg: 'Vaz happenin'?' Dat heb ik hem al heel de tijd willen horen zeggen. 'Anne komt bij ons wonen,' zei Harry. Op dat moment ging Louis' telefoon over. Het was Eleanor, alsof weer nog niet genoeg aan ons hoofd hadden...
Heey weer hoofdstuk af... Niks te vertellen... see ya
Xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu