part 23

86 7 0
                                    

'Eum heey El,' zei Louis toen hij opnam. Hij zette hem op luidspreker. 'Hey schatje,' zei Eleanor. 'Miss je me zo erg?' vroeg Louis. 'Ja, ik mis je echt super erg. Gelukkig kom je morgen weer naar huis, mis jij mij niet dan?' vroeg ze. 'Nee, maandag op zijn vroegst. Er komt een super lief meisje bij ons wonen, maar hoe is het met  Luke?' zei Louis. ' Hoezo Hoe gaat het met Luke. Welke Luke bedoel je?' vroeg Eleanor. 'Luke Hemmings, je nieuwe vriendje,' zei Louis. Ik zag de verbaasde gezichten van Liam en Zayn, dus pakte ik mijn telefoon en showde ze Eleanor's  nieuwe  profielfoto. Meteen werd alles duidelijk voor hun. 'Op je nieuwe foto op Twitter zoen je met Luke Hemmings,' voegde Louis eraan toe. 'Er is niks tussen mijn een Luke,' zei Eleanor. 'Maar je vindt het gewoon leuk om met hem te zoenen?' Vroeg Louis. 'Lou, doe nou geen dingen waar je spijt van krijgt,'  probeerde ik. Louis luisterde niet en zei: 'Sorry El, ik hou van je, maar jou liefde moet ik blijkbaar delen. Dat wil ik niet. Dus het is uit.' Louis wachtte niet op antwoord en hing op.  Hij liep de kamer uit, waarschijnlijk zodat we niet zagen dat hij moest huilen. De jongens gebaarden dat ik achter hem aan moest gaan. Waarom ik? Ik kende hem nog niet zo lang, maar goed ik liep achter hem aan. Louis liep naar de kamer waar hij een de andere jongens hadden geslapen en liet zich op zijn bed vallen. 'Louis gaat het?'  Vroeg ik. Hij gaf geen antwoord en bleef met zijn hoofd in zijn kussen liggen. Ik ging bij hem zitten en  aaide hem troostend over zijn rug. Ik zei allemaal dingen van dat het goed komt en zo. 'Louis je hebt iets gedaan waar je spijt van kreeg, waarom?' Vroeg ik uiteindelijk. Hun draaide zijn hoofd uit zijn kussen en keek me aan. 'Ik huil niet om Eleanor hoor,' zei hij. ' Echt niet?!' Vroeg ik. 'Okey, misschien een beetje, maar ik hoef geen meid die achter de rug van haar vriend om met anderen zoent,' zei Louis.  Ik keek naar de grond, want ik had dat ook per ongeluk gedaan. 'Owhh sorry. I'm bedoelde niet dat jij...  Sorry,' zei Louis. Ik lachtte zacht, hij was best wel lief. 'Hoe gaat het nu verder met jou en  Eleanor. Kun je haar ver geven? Ik bedoel misschien zoende Luke haar  om haar te troosten, netals Ik jou daardoor zoende,' zei ik. Louis deed zijn monde open om iets te zeggen, maar iemand was hem voor...
Heeey weer n hoodstuk klaar, heb toets week dus eerste 4 uur vrij tijd zat om dur te doen dus. See ya
Xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu