'Wat?! Hoezo Esmeralda?! Wat heb je gedaan?!' riep ik, terwijl ik opsprong. 'Kalm liefie, ze kan het vast uitleggen,' probeerde Niall. Esmeralda begon: 'Ik wist niet dat het uit was tussen jou en Floris en alles wat er daarna gebeurd is wist ik dus ook niet. Hij kwam gisteravond om zeven uur naar me toe en vroeg of hij de sleutel van je huis mocht, omdat hij een verrassing voor je had, ik zei dat ik de sleutels niet mocht weggeven van je ouders, maar dat ik na me werk wel mee kon lopen en de deur open kon doen voor hem...' 'En van het een komt het ander,' zei Liam. 'Hoe kon je dat g*dverdomme doen, je weet toch dat ik hem niet heb verteld waar ik woon, omdat ik niet wou dat hij gebruik zou maken van mij om het geld van me ouders,' riep ik kwaad. Nadat ik dit had gezegd liep ik de kantine uit. Ik was super kwaad, ik wou alleen zijn, niemand om me heen, alleen ik en mijn favoriete paard Black Beauty. Ik wou even rustig kunnen denken, alles laten bezinken. Maar even serieus, hoe kon Esmeralda?! Sprak ze trouwens wel de waarheid? Ik wist het niet, ik kon niet helder meer denken, dus het bevatten lukte ook niet. Black Beauty leek me gemist te hebben. Na een paar minuten met haar te knuffelen zei ik tegen haar dat ik haar ging opzadelen en dat we daarna een stukje gingen rijden. Ik liep naar het hok met de spullen en pakte haar rode setje. Ik wou weer terug lopen naar haar stal, toen ik een hand op me schouder voelde. Ik probeerde me los te rukken maar het lukte niet, de greep was te sterk, dus draaide ik me om. Ik keek recht in Harry's ogen. 'Laat me los, ik wil gewoon alleen zijn, zodat ik over alles na kan denken,' zei ik. 'Dat is niet de oplossing, laat me met je mee gaan, dan kunnen we het erover hebben,' zei Harry lief. Boos keek ik weg, ik wou hem niet aankijken. 'Weglopen is niet de oplossing praat er met mij over tijdens een ritje,' zei Harry een beetje geërgerd maar nig steeds lief. 'Kun je paardrijden?' vroeg ik. 'Jah,' zei Harry twijfelend. 'Nee dus,' dacht ik. 'Okey, kies maar een paard en zadel hem/haar op,' zei ik nog steeds kattig. 'Hoe doe je dat? Ik heb wel op paardrijden gezeten, maar mijn leraar zadelde het paard altijd op,' zei Harry. 'Okey ik doe het een keer voor met mijn eigen paard, dan moet jij het doen bij het paard dat jij uitkiest. Met dat paard doe je eerst een paar rondje op het buitenveld,' zei ik streng. 'Okey,' zei Harry. Hij leert best snel, zowel het opzadelen als het rijden zelf had hij als snel onder de knie. Toen we het terein af gingen hoorden we Esmeralda roepen dat we terug moesten komen, omdat een on ervaren ruiter niet van het terrein af mocht. Het was toch mijn manege, wat zeurde ze nou? Na een tijdje rijden was ik al wat afgekoeld. 'Ik bewonder hoe je je paard koos,' ik voorzichtig de stilte verbrekend. Harry leek even te schrikken door mijn stem, maar zei toen: 'Je moet voelen of je een band met het oaard kan opbouwen, want dat kan niet met elk paard.' 'Klopt, zo koos ik Black Beauty ook,' zei ik. Ineens hoorden we schoten van een geweer, Harry's paard sloeg op hol en Harry viel van zijn paard af, shit!
heey weer een hoodstuk klaar hope you guys like it. see ya
xx fiekevanesch
JE LEEST
Anne's Dagboek Ft. One Direction
FanficHet gaat over een dood normaal meisje, tenminste dat wil ze zijn. Ze vindt dat ze een saai leven leidt, waar ze op ee gegeven moment van terug komt. Ze heeft geen vriendinnen alleen vriendje. Niemand weet dat ze rijk is in haar normale leven. Dat z...