part 19

93 8 3
                                    

Dit was foute boel, hopelijk was Niall geen jaloers type en gelukkig voor hem ik trouwens ook niet. Ik heb een hekel aan jaloezie het had mijn vriendschappen op school te vaak verpest waardoor ik geen vriendinnen meer heb. Toen het lied af gelopen was, liep ik naar Niall en vroeg wat hij van mijn lied vond. Net toen hij wou antwoordden ging de baas van de disco praten. "Dit was het voor vanavond, leuk dat jullie er waren, nog een groot applaus voor de jongens van One Direction!" riep hij door de microfoon. Liam liep op hem af en pakte de microfoon over. En voor de beste vriendin en DJ Anne!" voegde hij toe. De baas seinde dat de jongens erbij moesten staan en ik ook. Ik pakte Niall hand en trok hem meer naar het podium. Toen we met zijn allen op het podium stonden kregen we een enorm applaus. Ik had nog nooit een applaus gekregen na een avondje DJ'en en dat hoeft ook ni het is gewoon mijn hobby waar ik geld voor krijg. Na het applaus bedankten we het publiek nog een keer voor we naar huis liepen. Onderweg naar huis was het stil, TE stil. Zeg maar niet echt heel stil, maar te stil voor de boys. Ik pakte Nialls hand en gaf hem een kus op zijn hand, maar hij trok zijn hand terug en de kus leek hem niks uit te maken. 'wat is er liefie?' vroeg ik. Hij keek me aan, maar gaf in eerste instantie geen antwoord. Toen hij antwoord gaf kreeg ik een: 'Vraag maar aan Louis.' Ik keek naar Louis en vroeg zonder geluid wat ik moest doen. Louis seinde terug dat hij het niet wist en dat het hem spijtte. Hij keek sip. Dat was echt zielig. 'maakt niet uit, komt wel goed,' seinde ik terug. Toen we thuis waren wouden de jongens meteen gaan slapen, dus dat ging ik ook proberen. Het  lukte niet, ik moest de hele tijd aan Niall denken, waardoor ik moest huilen. Blijkbaar hoorde Harry me huilen, want die kwam de kamer in. 'Gaat het?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd deed hem tussen mijn knieën en huilde verder. Harry kwam bij me zitten en probeerde me te troostten. 'Liam is aan het proberen Niall te troosten, Zayn probeerd Louis' schuld gevoel weg te werken en ik kom jou troosten, meid,' zei hij. Ik keek op. 'Serieus?' vroeg ik. Harry knikte. Ik knuffelde hem en zijn dat ze de beste waren. Na een paar seconden kon ik al weer een beetje lachen en na een paar minuten hoorden we geklop op de deur. Louis kwam binnen en zei dat hij even met mij wou praten over wat er was gebeurd. Meteen verdween mijn lach.

heey hoofdstuk done, wil je meer lezen dan zie ik je de volgende keer wil je nog een leuk boek lezen lees dan zayn's verhaal, blijf bij mij en good girls are bad girls, ze zijn van me beste vriendinnen. zelf heb ik ook nog wel n boek maar die is redelijk slecht vindt ik. als je hem wil lezen hij heet 1Day i'll meet them see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu