part 24

102 6 3
                                    

'Wat?! Weet Niall dit al?' Ik draaide me om.  In de deuropening stond Zayn. 'Ja,  Niall weet het,' zei Louis. Ik knikte. 'Okey,' zei Zayn. 'Maar Lou hoe gaat het.' Louis zei dat het wel ging. 'Kom naar beneden, dan maak ik voor een lekker ontbijt,' zei ik. 'Okey,' zei Zayn en hij liep de kamer uit. 'Kom je ook, Lou?' Vroeg ik. Louis schudde zijn hoofd en zei dat hij geen honger had. Ik zei dat ik dat snapte, maar dat hij toch moest eten. Terwijl ik dat zei speelde ik met zijn haren. Hij zuchtte, stond op en volgde me naar beneden. Ik begon met eitjes koken,  toast roosteren en bacon bakken. Een Engels ontbijt was het dus eigenlijk. Toen werd het ontbijt op aten schoot me te binnen  dat ik ook nog een  begrafenis moest organiseren. Dat riep ik ook nog eens waardoor de jongens  schrokken. Zayn bood aan dat ze me komen helpen. 'We moeten ook alles in pakken voor de verhuizing, hoe van we het regelen?' Zei Harry. 'Anne, Louis en Niall doen de uitvaart de rest pakt in,' zei Liam. 'Maar moet ik dan niet helpen inpakken?' Vroeg ik. 'Nee joh, we zijn mannen he!' zei Zayn. Waarop Liam, Harry en Zayn hun spieren  aanspanden. Ik schoot in de lach en vroeg: 'Mannen?' 'Ja mannen,' zei Liam. 'En er moeten nog foto's van het huis worden gemaakt, zodat het verkocht kan worden,' zei Harry. 'Klopt, Anne was het in je ouders kamer tapijt of een vloerkleed?' Vroeg Liam. 'Tapijt volgens mij,' zei ik. Liam pakte zijn  portemonnee en pakte daar tweehonderd euro uit. Hij gaf de tweehonderd  euro aan mijn. 'Wat doe jij nou, waar is dat nou weer voor,' zei ik. Liam zei dat het was voor een nieuw tapijt. Ik zei dat ik het zelf zou betalen en gaf het geld terug, maar ik kwam er niet onderuit, ik moest het geld aannemen. Dus liep ik naar boven pakte ik tweehonderd euro uit mijn spaarpot en deed het in een envelop.  Ik liep naar beneden en zei tegen Liam: 'Jij mag kiezen, of je neemt de envelop, of je pakt de tweehonderd euro.' Liam vroeg wat er in de envelop zat, maar ik zei niks. Liam twijfelde maar wat hij uiteindelijk deed was...
Hey schiet goed op zo he. Heb in een Schrift Tot housings hoogstuk 39 al geschreven dus ja, veel lees plezier als ik weer verder schrijf.  See ya

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu