part 38

34 1 4
                                    

Ik liep richting Niall's kamer, deed de deur open, liep naar zijn bed, deed mijn pantoffels uit en stapte in zijn tweepersoonsbed. Hij sliep aan de rechterkant, dus stapte ik aan de linkerkant in. Ik sloeg mijn armen om Niall heen en legde mijn koude handen op zijn buik. Hij sliep gewoon door en na een paar minuten viel ik ook met een glimlach op mijn gezicht in slaap. De volgende morgen werd ik wakker doordat twee armen me knuffelde en twee zachte lippen die mijn voorhoofd kusten. Ik opende mijn ogen, waarna Niall terug trok. "Goede morgen babe, ik neem aan dat je me toch terug wil?", vroeg hij knipogend. Ik knikte lachend. Niall drukte zijn lippen op de mijne en rolde op me. "Oh mijn god jongens! Anne is vannacht weg gegaan!", riep Louis vanuit mijn kamer. Louis opende alle deuren, om te kijken of ik echt weg was. Als laatste opende hij Niall's deur, wat eigenlijk best onlogisch was. "Niall is Anne hier?", vroeg hij. Niall trok terug en keek naar de deur. Ik stak mijn hoofd langs Niall  uit en zag Louis staan en zwaaide even. Louis zuchtte opgelucht en deed de deur weer dicht. Niall drukte zijn lippen weer op de mijne, ik sloot mijn ogen. Na een paar minuten trok hij weer terug en zei: "Zo, ons voorgerechtje hebben we gehad, gaan we nu dan ontbijten." Hij keek super serieus, wat hem alleen nog maar schattiger maakte. Ik lachte en ging met mijn hand door zijn haar. Ik knikte. "Laten we dat maar doen dan.", zei ik. We kleedden ons ieder op onze eigen kamer aan. Toen ik klaar was liep ik naar Niall's kamer en we liepen samen hand-in-hand naar beneden. "Brood of ontbijtgranen?", zei ik en liep richting de keuken. "Brood maak ik maak zelf wel klaar.", zei hij. "Wat wil je erop?", vroeg ik het laatste negerend. "Ik maak zelf wel liefje.", zei Niall protesterend. "Is dat lekker? Dat ken ik niet?", zei ik lachend. Niall trok me naar zich toe. "Doe nou niet zo eigenwijs, ik maak zelf wel lieverd.", zei hij. "Als je me een kus geeft..", begon ik, voordat Niall me een kus gaf en me zo onderbrak. Na de kus ging ik door: "Dan maak ik brood voor je." Ik lachte en zei: "Moest je me maar uit laten praten." Ik liep weer richting de keuken en vroeg weer wat hij erop wou. Na even nagedacht te hebben, zei hij dat hij er pasta op wou. Ik pakte een kommetje ontbijtgranen met melk en smeerde twee boterhammen met pasta voor Niall. Ik zette Niall's bord voor zijn neus en ging naast hem zitten. "Twee?", vroeg hij. "Jah, je moet goed eten. Word je groot en sterk van.", zei ik lachend en knuffelde hem. Hij lachte, zuchtte en at zijn boterhammen. Ik hoorde de andere jongens gniffelen. "Je zit wel heel erg onder de plak eh?", zei Liam. Een paar minuten later ging de deurbel en Niall ging de deur open doen. Het bleek Simon te zijn. "Sorry Simon, we mogen van Simon niet zomaar mensen binnen laten. Ik zal Simon even vragen of ik je binnen mag laten.", hoorde we Niall zeggen vanuit de gang. Even bleef het stil, tot we de ringtune van Simon hoorden. Ondertussen gingen de anderen en ik helemaal stuk. Simon nam zijn telefoon op en zei dat Niall hem wel binnen mocht laten. De twee kwamen de kamer binnen en zagen ons letterlijk op de grond liggen van het lachen. Simon keek verbaasd toen Niall naar me toe liep en me op tilde. Nog steeds kon ik niet ophouden met lachen. Niall zette me op de bank, ging naast me zitten en sloeg een arm om me heen. Ik leunde tegen hem aan, terwijl ik langzaam ophield met lachen. "Volgens mij zit alles weer goed tussen jullie twee, of niet?", vroeg Simon. Ik knikte, sloeg mijn armen om Nialls nek en gaf hem snel een kus op zijn wang. "Koffie, Simon?", vroeg ik. Simon knikte, dus liep ik naar de keuken, zette koffie en zette deze voor zijn neus neer. Toen ik in de keuken was hoorde ik mensen tegen elkaar schreeuwen en niet veel later werd er een deur dicht gegooid. Ik liep de kamer in en nergens in de kamer was Zayn te bekennen. Toen ik het wou vragen waar hij was, begon Simon met praten. Liam (de luilak die hij is) kwam nu pas naar beneden en kwam bij ons op de bank zitten. Simon begon: "Vanmiddag gaan jullie shoppen, maar jullie moeten echt om drie uur terug zijn. Uiterlijk!" "Ben je niet bang dat Anne weer wegloopt?", vroeg Liam niet-wetend.

hey, weer een hoofdstukje klaar. Moet ik verder gaan met dit boek of vinden jullie het niet meer leuk? gratis tip! Lees het boek Kidnapped by the boys ft one direction van Elfie_sisterlove ik ben een van de schrijvers samen met SleepyTommo ♥ zoek ook haar andere boeken op, ze is een geweldige schrijfster. Netals kaitlyn_tomlinsonxxTeenagexdirtbag en 1Dogs_Lover. Shoutout naar deze schrijfters, ze zijn stuk voor stuk geweldig en heel speciaal voor me ♥♥♥ Laten we ze met zijn allen 1k reads in een week geven:) dat verdienen ze echt. nou see ya 

xx ImNobodyToo


Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu