part 5

162 8 1
                                    

Hij wou toch geen wraak nemen op Floris? "Lou, het is niet jou probleem. Ik los het zelf wel op," zei ik. "Nee, niemand mag een meisje in elkaar slaan en zeker jou niet," zei Louis. Het volede of ik hem al lang kende, hij leek mijn eerste vriend te zijn, iets wat ik op school niet heb. Ik weet dat ik hem pas een paar keer op facebook had gesproeken en dat dit de eerste keer was dat ik hem zag, maar het voelde zo vertrouwd. "Louis, echt. Ik red me wel, ik heb op karate en judo gezeten. Hij pakte me op een moment dat ik zwak was van moeheid," probeerde ik nog eens. Louis knuffelde me, waarom weet ik ook niet. Na de knuffel legde hij zijn hand op mijn schouder en zei: "Hij?! Wie is hij?! Vertel het me, ik zal hem echt niks aan doen." Hij glimlachtte klein en ging verder: "Ik weet niet waarom, maar ik merk dat je hem wil beschremen en wij willen jou beschremen, Anne." "Beloof je hem niks te doen?" vroeg ik nog een extra voor de zekerheid, Louis knikte. "Oke," zei ik. "Maar eerst iets belangrijkers, willen jullie wat drinken. Ik bedoel, ik ben jullie personal assistente en heb jullie nog niet eens wat drinken aangeboden." Ik glimlachte, de jongens zeiden dat ze niks wouden drinken, maar ze wouden wel weten wat er aan de hand was. Ik zuchtte en begon het vertellen: "Hij-hij was mijn ex-vriendje. Hij dumpte me en had een paar minuten later met een ander meisje. Dat meisje dumpte hem, dat was een soort van mijn schuld. Ik liep vorige week, voor ik met jou praatte, naar huis vanaf hier. Ik kwam door een steegje waar hij met een paar vrienden stond. Hij en zijn vrienden probeerden me inelkaar te slaan, maar dat was mislukt en uit zelfverdediging sloeg ik hen in elkaar. Gisteren moest ik ook weer werken, toen ik naar huis liep, vermeed ik expres dat steegje, maar toen stonden mijn ex-vriendje en zijn vrienden in mijn straat. Zijn vrienden pakte me bij mijn armen en riepen mijn ex-vriendje. Hij zoende me en stak zijn tong in mijn mond. Ik beet op zijn tong en gaf hem een bitch-klap in zijn gezicht, zodat hij op zou houden. Daardoor liet hij zijn vrienden me in elkaar door zijn vrienden en dit was het resultaat. Dit keer kon ik er niks aan doen, omdat ik moe was van mijn werk. Dat komt doordat ik al een week slecht had geslapen." Ik slikte en probeerde mijn tranen in te houden. Niall kwam naar me toen en vroeg: "Ging de kus ongeveer als dit?" Ik keek hem verbaasd aan, hij drukte zijn lippen op de mijne. Ik sloot mijn ogen, Nialls tong vroeg om toestemming zijn mond binnen te komen. Ik liet het toe. Zijn lippen waren zacht en voelde fijn. Duizenden gedachten gingen door mijn hoofd, gedachten als: "Oh my gosh, ik zoen met Niall." Ik negeerde ze. Uiteindelijk trok Niall terug, ik opende mijn ogen en keek recht in zijn mooie helder blauwe ogen. "En? Was het zo'n kus?" vroeg hij. "Bij lange na niet, jij zoent veel beter dan mijn ex-vriendje," zei ik. Niall lachte lief en ik zag dat Louis, die schuin achter niall zat, op zijn telefoon zat. Hij leek iets op te zoeken, hij legde nu zijn telefoon weg en liep naar ons toe. Hij duwde Niall aan de kant. "Mag ik je telefoon even lenen, ik moet iets opzoeken voor El, mara ik heb hier geen wifi," zei hij. "Tuurlijk Lou, jij altijd," zei ik. Louis nam mijn telefoon aan en ging weer zitten. Niall kwam weer voor me staan, zijn ogen straalde en hij lachtte lief met blosjes op zijn wangen. Louis gaf na een paar minuten mijn telefoon terug. "Jongens, jullie moeten op! En weten jullie waar DJ Anne is?!" hoorde we vanaf de andere kant van de deur. "Ik ben hier bij de jongens!" riep ik. We liepen richting het podium en ik ging achter mijn draaitafel staan en draaide de karaoke's volgens het lijstje. "De jongens zijn echt super vanavond," dacht ik bij mezelf. MIjn gedachten werden vlak voor de pauze onderbroken, doordat Floris binnen kwam. Wat deed hij hier?! Snel pakte ik mijn telefoon en keek bij verzonden sms-berichten. Louis had een sms naar Floris gestuurd met de volgende text: "Hey Floris, kom alsjeblieft rond negen uur naar de disco waar Anne werkt. xx Anne's nieuwe, beste vriend." Dit was foute boel...

heey, weer een hoofdstuk af, had eigenlijk niet zo veel vandaag, maar deed het omdat ik het jullie had beloofd. see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu