part 16

105 6 3
                                    

Het was onder tusssen al half zeven en het concert was om kwart voor zeven. Je loopt er vanaf mijn huis een half uur op naar de disco, dus dat redden we niet meer. De jongens moesten op tijd zijn, fans zouden wel wachten, maar dat zou ik zelf ook niet fijn vinden. We hebben in de schuur nog fietsen staan besefte ik me ineens. We renden naar de schuur en ja hoor, er stonden nog drie fietsen. Niall ging op mijn fiets en ik ging bij hem achterop, Louis ging samen met Harry op die van mijn moeder en Liam en Zayn gingen op die van mijn vader. In de schuur stond ook een paspop, waardoor ik me rot schrok. Hij leek in het donker precies op een eng persoon in de film. De jongens fietsten zo snel mogelijk naar de disco. We waren er nu alsnog iets van tien minuten te vroeg. Ach ja, beter te vrieg dan te laat, toch? We liepen naar de kleedkamer, ik draaide me om om te vragen of de jongens nog iets wouden drinken en liep een stukje achteruit. Maar toen was daar de bank en viel ik over de leuning heen op het zitvlak. Het zitvlak was bij mijn hoofd niet zo zacht als hij hoorde te zijn, dus keek ik omhoog. Daar zag ik het gezicht van Simon, snel veerde ik omhoog. "Sorry Simon," zei ik blozend. Ik voelde van achter twee armen om mij heen. Ik dacht dat het Niall was, maar zodra hij begon te praten bleek iets anders. "Cute!" zei Harry. "Harry, ik ben al bezet he, door een van je beste vrienden," zei ik lachend en knipoogend. Snel liet Harry me los. "Jullie zijn vroeg boyz, deze meid heeft een goede indruk op jullie," zei Simon lachend. "Jah, zonder haar waren we sowieso te laat gekomen," zei Liam. "Omdat we op fietsen zijn gekomen." "Fietsen, hadden jullie vijf fietsen in de schuur staan?" vroeg Simon aan mij. "Nee, maar drie, dus kwamen de koppels Nanne, Larry en Ziam goed van pas," zei ik lachend. "Haha," lachte Zayn sarcastisch. "Simon ken je de film E.T.?" vroeg Louis hem. "Jah hoezo?" vroeg Simon. "Die waren we aan het kijken, toen we erachter kwamen dat we nog een kwartier hadden en als we lopend zouden gaan we een kwartier te laat waren, waarna Anne ons naar de schuur liet gaan waar de fietsen stonden waardoor we nu alsnog optijd zijn," zei Louis in een hap lucht. "Jongens jullie moeten op," hoorde we vanaf de andere kant van de deur. "Zijn de tien minuten nu al om?" vroeg ik mezelf hardop af. "I guess," zei Niall. "De tijd gaat snel als je met je liefje bent he," voegde hij er knipoogend aan toe. We liepen in de richting van het podium. De jongens pakten een microfoon en ik ging achter mijn daaitafel staan, terwijl de jongens hun gewoonlijke openings praatje deden. Weer volgde ik de nummers prcies volgens het briefje. De jongens en ik gingen helemaal los. Halverwege het derde liedje of zo hoorde ik een telefoon afgaan. Ik hoorde dat Simon opnam en pratend weg liep, vreemd. In de pauze gingen de jongens en ik weer naar de kleedkamer. De jongens zaten op de bank met een fles energie drank en ik met een fles energie drank op Nialls schoot, want weer was de bank te klein. In ieder geval dat vonden Niall en ik, toen Simon binnen kwam. "Jongens, dame ik heb goed nieuw!" zei hij blij...

heey, lalala weer een hofdstuk af #lol. see ya

xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu