part 27

83 6 1
                                    

'Lou, Huil je?' Vroeg ik. 'Ja Anne... Ik... Ik weet het gewoon niet meer,' Ik legte de kleren op mijn bed en wou maar Louis lopen om hem te troosten. Maar zoals al eerder was gebleken, bij mij gaat niks goed. Ik struikelde en viel tegen Louis die daardoor ook om viel. Nu lag ik op Louis. 'Sorry Ik struikelde,' zei ik. Ik schaamde me, wat was Ik toch een kluns. 'Maakt niet uit,' zei Louis. Ik wou opstaan, zodat het niet te gênant zou worden. Maar Louis hield me tegen een rolde om. Nu lag hij bovenop mij. 'I love you,' zei Louis. 'Maar Lou Ik...' meer kon ik niet zeggen want Louis zoende me. F*ck! Okey hij zoende wel goed, maar dit was fout. 'Louis?! Anne?!' Hoorden we ineens. Louis schrok en trok terug.  Netals mij ken hij op zij, naast waar het geluid vandaan kwam. Daar stonden de andere jongens. 'Eum Hey Niall,' zei Louis zacht. Hij stond op, waardoor ik ook weer op kon staan. 'Louis Hoe kun je mijn girl zoenen?!' Vroeg Niall met tranen in zijn ogen. Louis keek me aan van wat moet ik nu, ik wel geen ruzie met hem. Ik kwam voor hem op en deed het stomste wat ik kon doen. 'Niall, Louis viel tegen me aan,  waarna we op de grond vielen. Hij wou opstaan, maar ik hield hem tegen en zoende hem. Het is mijn schuld niet die van Louis. Dus als je boos wil zijn, ben het op mijn En niet op Louis,' zei ik namelijk. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Wat had Ik nu weer gezegd?!  De jongens keken me met grote ogen aan. Ik staarde naar de grond en durfte ze niet met aan te kijken. Ik hoorde voetstappen die steeds verder weg gingen. Ik keek op en zag dat Niall weg was. F*ck! Ik liet me op mijn knieën vallen en huilde met mijn hoofd in mijn handen. Ik hoorde dat iemand naast me kwam zitten. Ik voelde en vinger onder mijn kin. De vinger duwde mij hoofd omhoog. Ik keek nu recht in de blauwe ogen Louis. 'Waarom?' Vroeg hij. 'Waarom wat?' Vroeg ik. 'Waarom deed je dat, je loog tegen Niall en het was in je eigen nadeel,' zei Louis. 'Ik deed het om jou en jullie  vriendschap te  beschermen,' zei ik. Ik bleef even stil en ging toen verder: 'Zeg nou zelf  Niall heeft Veel met aan een goede  vriendschap, dan aan een stomme vriendin Als mij. Jullie leven was vast stukken gezelliger toen jullie mij nog niet kenden.' 'Je bent niet stom,' zei Liam.  'Nee, je bent super lief,' vulde Harry aan. 'Een stoer.  Je doet jezelf iets aan om andere vriendschappen te redden,' vulde ook Zayn aan. 'Kortom je bent de beste vriendin en bff die mensen zich kunnen wensen,' zei Louis samenvattend. Ik stond op, waarna Louis ook op stond. Ik sleurde de jongens mee in een groepsknuffel. Ookal was de groep net compleet. We hoorden de deurbel. Ik veegde mijn tranen weg en liep naar de deur. Daar stond de taxichauffeur. 'Kom even binnen, ik ben nog niet klaar, wilt u koffie?' Vroeg ik. 'Graag,' zei de chauffeur. 'Ik maak de koffie wel, Louis ga jij Niall halen en Anne jij je maar omkleden,' zei Liam. Louis en ik deden wat ons was gevraagd. Toen ik me omkleedde kreeg ik een flashback...
Hey dit was het voor vandaag morgen schrijf ik weer verder see ya
Xx fiekevanesch

Anne's Dagboek Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu