Öncelikle geciktirdiğim için üzgünüm ama sınav haftam olduğu için anca yetiştirdim. Bir de önümde yetiştirmem gereken 4 proje ve gireceğim bir TEOG sınavı varken bölüm paylaşamayabilirim. Şimdiden özür dilerim.
Multimedya; Blue Foundation - Eyes On Fire
18: #Krep#
Derin bir nefes verdim burnumdan, kalbimdeki sızıyı da beraberinde götürmesini dileyerek. Daha sonra odadan hızla çıktım. Düşünmek zararımaydı.
Aşağı indiğimde Batı'nın kağıtlarla uğraştığını gördüm. Hemen gidip yanına oturdum ve bağdaş kurdum. Beni anca o zaman farketmişti.
Yine de hemen önüne dönüp işiyle uğraşmaya başlamıştı. Ben de hemen elime bir kalem aldım ve ilham gelmesini bekledim. Bekledim, bekledim, bekledim. Ama gelmedi.
Gözlerim sanki bir şey biliyormuş gibi Batı'nın yüzüne kayınca sis rengi gözleriyle karşılaştım. Gözleri o kadar güzeldi ki, onları betimlemeye yetecek kelime dahi bulamıyordum.
Renginden çok bakışları güzeldi. Zaten insanı güzel kılan mavisi, yeşili değil de bakışları değil miydi?
Bir süre gözlerine baktıktan sonra gözlerimi kaçırdım ve önümdeki beyaz kağıda bakmaya başladım. Kağıtta hafiften belirmeye başlayan bir bileklikle gözlerimi yumdum ve iyice belirginleşmesini bekledim.
Elim kalemi iyice kavradı ve kağıda kafamda beliren bilekliği çizmeye başladı.
Bir insan, bir bakışıyla karşısındakine ilham verebilir miydi?
Gözlerimi yavaşça araladım ama daha çizdiğim bilekliği göremeden Batı kağıdı çekmişti ve ters çevirmişti.
"Hey," diye homurdandım. "Ver de ne çizdiğim bakayım."
"Olmaz,"
"Neden?"
Önce biraz duraksamış olsa da cevabı gecikmedi. "Çünkü gözün kapalı olduğu için yamuk yumuk bir şey oldu. Doğru dürüst çiz."
Hah!
Çizim de beğenmiyor!
"En azından bir göreyim,"
"Ekim," dedi uyaran bir ses tonuyla. "İlhamını bile kaçıracak saçma sapan bir bileklik işte. Yeniden çiz." dedi ve önüne döndü.
Aşağılanmanın verdiği yakıcı his kalbimde bir yangına neden olurken, acımı yok saymaya çalıştım ve önümdeki temiz kağıda bir şeyler karalamaya başladım. Ne çıkarsa kârdı sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Taksi! #Wattys2016
Teen Fiction"Nereden bilebilirdim ki hayatımın aşkıyla bir takside tanışacağımı?" °°° Tüm hakları Batı'nın sis çökmüş gökyüzünde saklıdır. °°° #11 Aralık 2015 Cuma günü ilk bölüm yayınlanmıştır.# #28 Haziran 2016 Salı günü son bölüm yayınlanmıştır.#